کد خبر: ۱۲۴۶۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز با آیات علما مقتدایی ، فیض گیلانی ،غروی ، میلانی و شمس خراسانی در قم جداگانه دیدار و گفتگو کرد .

آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه در این دیدار بااشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر وحدت همه گروههای سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در دیدار با رئیس مجلس ، انتخابات آینده را یکی از آزمونهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت : ملت ایران در این صحنه سیاسی افتخار می آفریند و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت .

آیت الله میلانی ریاست عالی بنیاد فرهنگی امامت و از اساتید حوزه علمیه قم نیز، ملت ایران را ملتی فهیم ، آگاه و دارای بینش و شعور سیاسی بالا توصیف کرد و گفت : در انتخابات آینده ریاست جمهوری باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم چرا که استکبار جهانی نمی خواهد این انتخابات به سلامت و در آرامش و امنیت برگزار شود .
آیت الله فیض گیلانی و آیت الله شمس خراسانی هم در دیدار با دکتر لاریجانی توجه به مسائل فرهنگی را ضروری دانستند و گفتند : رسانه ملی می تواند با تولید آثار فاخر از تاریخ اسلام، نسل جوان را از بسیاری از هجمه های فرهنگی مصون نگاه دارد .

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هم از آمادگی کامل نظام برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت : انشاالله در این آزمون ملت ایران پیروز میدان و دشمنان مثل همیشه ناکام خواهند ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها