کد خبر: ۱۲۴۶۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم فردی را انتخاب کنند که وفادار به اسلام و خدمتگزار مردم باشد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی‌فرد در سفری یک روزه به استان فارس ضمن حضور در مراسم سی و چهارمین مسابقات قران کریم و معارف اسلامی دانش‌آموزان شمال استان فارس، از روستای شهیدآباد قادرآباد بازید کرد و در مسجد حضرت ولی عصر صفاشهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

ابوترابی‌فرد در بدو ورود به قادر شهر مورد استقبال مسولان محلی و مردم و جمعی از خانواده‌های شهدای این شهر قرار گرفت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی سپس در مراسم سی و چهارمین مسابقات قران کریم و معارف اسلامی دانش‌آموزان شمال استان فارس حضور یافت.

ابوترابی در سخنانی در این مراسم با توصیه دانش آموزان به توجه به معارف قران کریم و سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی در زندگی فردی، گفت: باید به راهبردهای این کتاب آسمانی  که رمز عزت مسلمین است توجه شود؛ در این زمینه حفظ نهاد خانواده، رعایت حجاب اسلامی و تحصیل علم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین بر اعمال مدیریت مبتنی بر علم و اخلاق برای اداره کشور تاکید کرد و افزود: این روش می تواند در کوتاه‌ترین زمان کشور را به اوج رسانده و تبدیل به قدرت اقتصادی برتر کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه از روستای شهید آباد شهر قادر آباد که هر خانواده آن حداقل یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بازدید کرد.

روستای شهیدآباد دارای 46 شهید است که در میان خانوار 84 نفره آن در زمان انقلاب خانواده‌هایی با 4 و 3 شهید به چشم می‌خورد.

ابوترابی در جمع مردم این روستا، شهید آباد را به عنوان نگین ایران معرفی و اظهار داشت: این روستا مشعل فروزان کشور است و خداوند در سایه ایثارهای اهالی این روستا برکت خود را به کشور نازل کرده است.

وی در ادامه با حضور در جمع مردم با مشکلات مردم این روستا آشنا شد و بر حل سریع آنها تاکید کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مسجد حضرت ولی عصر صفا شهر، با اشاره به نام گذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: امسال باید با یک حرکت قدرتمند، تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم که این کار با راهپیمایی 22 بهمن 91 کلید خورد و ملت ایران نشان داد که قصد دارد نظام سلطه را به زانو درآورد.

وی ادامه داد: باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، اقتدار نظام را به نمایش بگذاریم و در این راه بهترین فرد را که وفادار به اسلام، نظام، بازوی رهبری و خدمتگذار مردم باشد را انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان سفر به استان فارس با امام جمعه آباده دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها