کد خبر: ۱۲۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
مربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است بازی این تیم با سایپا در هفته سی و دوم لیگ برتر، یک مسابقه "آرام" است. او همچنین امیدوار است پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان جام حذفی شود.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر،  در خصوص دیدار روز جمعه صبا با سایپا، در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هم ما و هم سایپا نه دغدغه سقوط داریم و نه دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم. تلاش دو تیم فقط برای بهبود جایگاه در جدول صورت می‌گیرد و به همین خاطر شاهد یک بازی "آرام" خواهیم بود.

وی درباره احتمال استفاده صبا از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، تاکید کرد: هرچند بازی برای ما حساسیت زیادی ندارد ولی در ترکیب‌مان تغییر زیادی نخواهیم داشت.

مربی پیشین استقلال همچنین درباره شکست استقلال مقابل الهلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: استقلال کار دشواری را که در ریاض انجام داد، نتوانست در تهران کامل کند. متاسفانه همان پیروزی در بازی رفت باعث باخت استقلال در بازی برگشت شد. به نظرم بازیکنان کمی مغرور بودند و با این تفکر به میدان رفتند که می‌توانند الهلال را راحت در تهران شکست بدهند.

فکری خستگی بازیکنان استقلال را دلیل دیگر باخت این تیم عنوان کرد و گفت: بالاخره استقلال چند مسابقه را پشت سر هم انجام داده بود که شاید خستگی بازیکنان، خودش را در بازی برگشت با الهلال نشان داد. البته استقلال هنوز شانس صعود دارد و امیدواریم بتواند در مسابقات بعدی با پیروزی راه صعودش را هموار کند.

وی در پایان درباره فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان تاکید کرد: با توجه به اینکه صبا و استقلال در جام حذفی نیستند، دوست دارم پرسپولیس قهرمان این جام شود. زمانی هم که در استقلال بودم و تیم‌مان در جام حذفی نبود، دوست داشتم پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صبای قم در چارچوب مسابقات هفته سی و دوم لیگ برتر، روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف سایپا می‌رود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها