کد خبر: ۱۲۴۴۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
کریمی در پاسخ به سرمربي پرسپوليس گفت: «آن‌قدر عزیز شده‌ام که به خاطر من بازی می‌گذارید؟!»

جام ورزشي؛ تمرین دیروز پرسپولیس کم حاشیه نداشت. علی کریمی که مدت‌هاست خبر حاشیه‌‌ای خاصی از او شنیده نشده در تمرین دیروز خبرساز شد.


اين خبر انتقاد شدید علی کریمی از کادر فنی پرسپولیس و مجتبی حسینی بود. در ابتداي تمرین علی کریمی بعد از صحبت‌های گل‌محمدی به سمت بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای تمرینات اختصاصی رفت. گل‌محمدی به او گفت چرا با اینها می‌خواهی تمرین کنی، مگر مصدوم هستی؟ کریمی هم در جواب او گفت به گفته حسینی کمک مربی شما که گفت به خاطر تو در چمن مصنوعی بازی گذاشته‌ایم، مصدوم شدم. حالا آنقدر عزیز شدم که به خاطر من بازی می‌گذارند.


سپس کریمی شروع به دویدن کرد. پس از صحبت‌های کریمی گل‌محمدی رو به او کرد و گفت: «پس می‌خواستی بازی نکنی.» این بحث کوتاه میان کریمی و گل‌محمدی خیلی زود تمام شد.


کریمی به دلیل درد خفیف زانو به مدت 20 دقیقه دور زمین دوید و سپس یخ‌درمانی کرد. مثل اینکه این بازیکن در بازی مقابل تیم ملی نوجوانان که در ایام عید بر روی چمن مصنوعی برگزار شده بود قصد بازی نداشت اما با اصرار کادر فنی به میدان رفته و به همین دلیل مصدوم شد.


جالب است که خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد اما خیلی زود و احتمالا به دلیل تماس‌هایی که گرفته شد این خبر را از روی خروجی‌اش حذف کرد.

 

از سويي ديگر مجتبي حسيني مربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص خبر مصدوميت علي کريمي که اعلام شده بود مقصرش وي بوده، گفت: «خواهش مي‌کنم اينقدر اين مسائل را بزرگ نکنيد. مصدوميت کريمي ربطي به من ندارد.»


نکته دیگر تمرین دیروز مانند دو سه روز گذشته حضور افراد ناشناس و کت و ‌شلواری در کنار زمین بود. این افراد که کم‌کم تعداد آنها به 10 نفر هم می‌رسد معلوم نیست در تمرین پرسپولیس چه کاری انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها