کد خبر: ۱۲۴۳۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من همان بازیکنی هستم که هواداران می‌خواستند برگردم ولی حالا نمی‌دانم چرا مدام به من اعتراض می‌کنند.

به گزارش 598، هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل الهلال و اتفاقات پس از پایان بازی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

فارس: چطور شد تیمی را که در آنجا شکست داده بودید نتوانستید در تهران ببرید؟

فوتبال همین است، یک روز برنده‌ایم و یک روز بازنده حالا مشخص شد که استقلال در عربستان چه کار بزرگی انجام داده بود و به چشم نیامد. ما دیروز تلاش خود را انجام دادیم اما قبول کنید الهلال یک تیم فوق حرفه‌ای است و از فرصت خود استفاده کرد و برنده از زمین خارج شد.

فارس: برخلاف بازی‌های قبل از ابتدا بازی نکردی،‌ دلیل خاصی داشت؟

این تصمیم کادر فنی بود و من هم در نیمه دوم به زمین آمدم.بارها شده که روی نیمکت نشستم و اعتراضی نکردم چون ذات فوتبال این است که یکی روز در اوج هستی و یک روز هم باید بیرون بنشینی اما همه می‌دانند که هروقت بازی کردم جان و دلم را گذاشتم، چه آن زمانی که در فجر سپاسی بودم و چه در زمانی که در تیم ملی با استقلال بازی کردم.

فارس: چرا اینقدر فشار روی تو است و ظاهراً تماشاگران هر وقت توپ زیر پایت می‌آید اعتراض می‌کنند؟

به خدا خودم هم نمی‌دانم برایم جای سؤال است مگر چه گناهی کردم که هر وقت توپ زیر پای بیک‌زاده می‌آید صدای یک عده از تماشاگران در می‌آید، آیا من به تمرکز نیاز ندارم؟ ظاهراً برخی‌ها یادشان رفته که من بازیکن تیم ملی بودم که به استقلال آمدم در فجر سپاسی، آچارفرانسه بودم و شاغلام در همه پست‌ها از من استفاده می‌کرد حتی از پرسپولیس و تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی به استقلال آمدم تا هم به فوتبالم کمک کنم و هم در خدمت طرفداران خوب این تیم باشم. من در همین سپاهان قهرمان لیگ شدم و با قهرمانی به استقلال برگشتم. اما نمی‌دانم چرا عده‌ای مدام به عملکرد من اعتراض می‌کنند.

فارس: خودت از عملکردت راضی هستی؟

من نباید در خصوص خودم نظر بدهم اما از شما سؤال می‌کنم، در همین استقلال امسال زمانی که به من بازی می‌رسید بهترین عملکرد را داشتم و زمانی که بیرون نشستم کوچکترین حرفی نزدم، آیا بازیکنی بودم که تیم را به هم بریزم یا حاشیه درست کنم؟ یاد گرفته‌ام که کار خودم را انجام بدهم و سروصدا نداشته باشم. آیا اینگونه باید در حق من ظلم شود. ظاهراً برخی از هواداران استقلال دوست دارند به بازیکنشان اعتراض کنند و هر وقت آن بازیکن از استقلال رفت تازه یادشان بیفتد که او استقلالی بوده و در تیم جدیدش تازه او را تشویق می‌کنند. فوتبالیست یک روز خوب است یک روز بد، دلیل نمی‌شود که من هر روز در بهترین شرایط باشم. متأسفانه عده‌ای فقط اعتراض می‌کنند و تمرکز را از بازیکنان می‌گیرند. اگر اینجوری دلشان خنک می‌شود پس من از استقلال می‌روم تا خیال دوستانم راحت شود و آن وقت در تیم جدید یاد من می‌افتند. به خاطر دارم بعد از بازی استقلال و سپاهان که در سپاهان حضور داشتم به تیم محبوبم در تهران گل زدم. پس از آن بازی هواداران جلوی من را گرفتند و گفتند چرا از استقلال رفتی و تو یکی از بازیکنان خوب ما بودی و امروز با گلت ثابت کردی که استقلال چه بازیکنی را از دست داد. من هم به هواداران گفتم مطمئن باشید که اگر فرصت پیدا کنم به استقلال بر می‌گردم حالا هم من همان بازیکن مد نظر آنها هستم که به این تیم برگشته‌ام از ابتدای فصل با تمام سختی‌ها ساختیم و به قول خود سرمربی تیممان غیرت کردیم و در حالیکه فقط چند هفته به اواخر لیگ مانده تازه بخشی از پول هایمان را گرفتیم. آیا حالا حقمان این است که به ما بگویند بی‌غیرت و عده‌ای هم تا توپ زیر پایم می‌آید اعتراض کنند؟

فارس: ظاهراً خیلی ناراحتی؟

ناراحتم چون خیلی سختی کشیدیم تا به اینجا رسیدیم ولی چون بازیکن بی‌سروصدایی هستم مدام باید حرف بشنوم. به خدا قسم بهترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند و روزهای خوبی ندارند. یادم می‌آید همین چند ماه پیش که رئال مادرید بارسلونا را در دو بازی شکست داده همه می‌گفتند لیونل مسی افت کرده و مدام از او انتقاد می‌کردند اما دیگر تخریب نکردند تا جایی که مسی دوباره بهترین بازیکن بارسا شده و دیدید که یکی از عوامل پیروزی این تیم مقابل پاریسن ژرمن بود. من حرفم با هوادار استقلال این است حالا که تیمتان صدرنشین شده و فقط چند هفته تا قهرمانی فرصت دارد سعه صدر به خرج بدهند و خودشان دستی دستی کاری نکنند تیم به حاشیه برود و قهرمانی از کف بپرد.

فارس: بگذریم بازی آینده با گهر را چطور می‌بینی؟

بازی سختی داریم ولی مطمئن باشید برای آنکه شکست الهلال را فراموش کنیم دست به هر کاری می‌زنیم تا تیممان برنده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها