کد خبر: ۱۲۴۲۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
سخنگوی جبهه پایداری از کمک‌های این جبهه به مردم زلزله زده استان بوشهر خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در اولین نشست خبری خود در سال 92 در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله روز گذشته در استان بوشهر ضمن همدردی با مردم این شهر و ابراز تسلیت، برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.
 
وی از بیرون توجه به این حادثه طبیعی سخن گفت و اظهار داشت: در این ایام توجه به این مسئله باید در راس برنامه دستگاه‌ها قرار گیرد؛ در واقع نبایستی هیچ چیز جای خدمت رسانی به این عزیزان را بگیرد.
 
سخنگوی جبهه پایداری با ابراز تاسف نسبت به شنیده شدن اخباری در خصوص اینکه برخی دستگاه‌ها به جای پرداختن به وظایف اصلی خود در این باره محملی می‌شوند برای فعالیت‌هایی که جز وظایف آنها محسوب نمی‌شوند، تصریح کرد: دستگاهی که مسئول امداد رسانی بایستی بودجه و امکانات خود را صرف همین موضوع بکند و نباید شاهد باشیم این بودجه و امکانات حرف تبلیغ برای کاندیدها می‌شود که این خلاف انسانی است.
 
لنکرانی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها آنچه در توان دارند را بایستی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان به کار گیرند اعلام کرد: ما (جبهه پایداری) به سهم خود از دوستانی که امکانات و هدایایی را برای تبلیغات انتخاباتی فراهم کرده بودند خواستیم تا بخشی از آن را به مردم زلزله زده کمک کنند.
 
سخنگوی جبهه پایداری شرایط فعلی را یک امتحان برای افراد فعال در صحنه توصیف کرد و از لزوم توجه به نکاتی سخن گفت.
 
وی همچنین با انتقاد از استفاده برخی در شرایط اینچنینی از امکانات عمومی گفت: این افراد جرمشان مضاعف است.
 
لنکرانی ضمن انتقاد از برخی اصرافات تصریح کرد: بنده شنیدم یکی از کاندیدها در یکی از دیدارهای مردمی خود در ایام نوروز فقط خرج بنرش چند ده میلیون بوده است که این اقدام اصلا صحیح نیست، ضمن اینکه مصداق اصراف هم محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
598 عزیز اسراف درست است ، نه اصراف...
ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها