کد خبر: ۱۲۴۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
در شصت و سومين سالروز اشغال فلسطين، هزاران نفر از مردم مصر و اردن صبح امروز (شنبه) در مساجد اين دو کشور نماز صبح ميليوني در حمايت از ملت فلسطين برگزار کردند.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، در مصر هزاران نفر از مردم مصر صبح امروز در حمايت از ملت فلسطين با شعار"ملت فلسطين خواهان بازگشت به سرزمين خود" است، به طور همزمان در مساجد قاهره و ديگر استان‌هاي مصر نماز صبح برگزار کردند.
بنابر اعلام رسانه‌هاي مصر، مردم مصر در پاسخ به دعوت گروهي از جوانان در شبکه اجتماعي فيس بوک براي اقامه نماز در روزهاي جمعه، شنبه و يکشنبه آينده با هدف ياري ملت فلسطين نماز صبح موسوم به "نماز صبح ميليوني " برگزار کردند.
سازمان‌دهندگان اين مراسم اسامي مساجدي که قرار بود در آن نماز صبح برگزار شود مشخص کرده بودند که عبارت بود از: مسجد النور در عباسيه، "عمرو بن عاص " در مصر قديم و ميدان التحرير.
بر اساس اين گزارش تنها در مسجد النور حدود 6 هزار نفر در داخل مسجد و خيابان‌هاي اطراف آن نماز صبح به جا آوردند و نمازگزاران اعم از جوانان و زنان و مردان بودند و در داخل و محيط اطراف مسجد نيز پرچم‌هاي فلسطين را برافراشته بودند.

ملت مسلمان اردن نیز صبح امروز با مشارکت در نماز  صبح میلیونی حمایت گسترده خود را از ملت فلسطین در سالروز اشغال این سرزمین به دست رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها