کد خبر: ۱۲۴۰۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
نامزد اماراتي رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا از پيروزي خود در اين انتخابات گفت. او شعار خود را «فوتبال در قلب است» نام نهاد.
کمتر از يک ماه به انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا باقي نمانده است. يوسف سرکال اماراتي که نامزد مورد حمايت فدراسيون فوتبال ايران است، اطمينان دارد که در انتخابات ماه آينده به پيروزي مي‌رسد.

به گزارش ايسنا ، اين شيخ اماراتي در نشست خبري از شعار انتخاباتي خود رونمايي کرد و گفت: «شعار من فوتبال در قلب است» خواهد بود. اطمينان دارم که در انتخابات پيروز مي‌شوم. اطمينانم بر آمده از حمايت فدراسيون‌ها و رسانه‌ها است. از احمد فهد، رييس شوراي المپيک آسيا مي‌خواهم که از گزينه خاصي حمايت نکند، چرا که اين در روابط بين کشورها تاثير مي‌گذارد. هر موسسه بايد به شکل مستقل و به دور از دخالت در کار ديگر موسسه‌ها عمل کند. متاسفانه شوراي المپيک در امور کنفدراسيون فوتبال آسيا دخالت مي‌کند و مي‌خواهد در روند انتخابات تاثيرگذارد. اين که احمد فهد شخصا وارد کار شود و راي شخصي خود را در حمايت از گزينه خاصي بيان کند طبيعي است و من براي آن احترام قائلم، اما اين که کارمندان در شوراي المپيک در پروسه انتخاباتي ايفاي نقش کنند قابل قبول نيست و دخالت در امور به شمار مي‌آيد.

سرکال درباره اين سوال که چرا خود را براي انتخابات رياست AFC نامزد کرده است، گفت: دوست دارم در جاهايي مشغول به کار شوم که در آن امکان خدمت به فوتبال بيشتر باشد. از دهه «90» تا الان در کنفدراسيون فوتبال آسيا فعاليت مي‌کنم و تنها از سال 2002 تا 2006 از فعاليت به دور بودم. همچنان که سابقه کار در کميته‌هاي مختلف را در کارنامه دارم. در حال حاضر هم رييس کميته‌ برگزاري مسابقات و نايب رييس AFC هستم، اما طبيعتا رييس AFC تاثير بيشتري در فوتبال آسيا دارد و من مي‌خواهم به آن برسم. علاقه زيادي به فوتبال دارم. تجربه زيادم مرا به شرکت در اين انتخابات سوق داد. احساس مي‌کنم که مي‌توان به فوتبال آسيا خدمت کنم.

سرکال درباره شعار انتخاباتي خود «فوتبال در قلب است» گفت: تصميم گيري‌ها، انديشيدن و واکاوي بر عهده عقل است ، اما قلب آوردگاه عشق و احساس است.

او در پايان سخنان خود درباره برنامه انتخاباتي‌اش گفت: برنامه‌ام بر اساس توازن بين سرگرمي و حرفه‌اي‌گري است. ما در آسيا برنامه پنج ساله‌اي براي حرفه‌اي شدن را آغاز ‌کرده‌ايم. با اين حال هنوز آسيا به دو بخش تقسيم شده است. بخشي اصول حرفه‌اي‌گري را شروع کرده‌اند اما بخشي هنوز به فوتبال به چشم سرگرمي نگاه مي‌کنند و به اصول حرفه‌اي گري توجهي نمي‌کنند. بايد فوتبال را از سرگرمي به حرفه‌اي گري برسانيم. تلاش مي‌کنم تا اين انتقال را سرعت بخشم و زمينه پيشرفت فوتبال را فراهم کنم. در صورت پيروز شدن آزادي عمل بيشتري به همکاران خود مي‌دهم. تمام تلاش خود را مي‌کنم تا بار ديگر وحدت و يکپارچگي را به خانواده فوتبال آسيا برگردانم تا همگي براي پيشرفت فوتبال در آسيا گام برداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها