کد خبر: ۱۲۴۰۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: الاهلي ساختار تيمي خوبي دارد و مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا به فينال برسد.
زلاتکو کرانچار در نشست خبري قبل از ديدار با الاهلي عربستان گفت: الاهلي سازمان تيمي بسيار خوبي دارد و از بازيکنان با تکنيکي بهره مي‌برد. فردا برخلاف مسابقه قبلي در اصفهان استراحت بيشتري انجام داديم و با برگزاري يک شيوه مناسب براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم.

به گزارش فارس، وي افزود: با شيوه مناسبي که همانند بازي قبلي که الشباب توانست ما را در خانه شکست دهد به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم حريف‌مان را در عربستان ببريم. ما هم توان شکست الاهي را در خانه‌اش داريم و تمام تلاشمان را براي اين کار انجام مي‌دهيم.

سرمربي سپاهان در مورد غيبت ويکتور بازيکن الاهلي در اين مسابقه گفتک: مي‌دانيم ويکتور غائب است اما قطعا بازيکني که به جاي او درون زمين قرار مي‌گيرد، با انگيزه زيادي کار مي‌کند و اجازه نخواهد داد جاي خالي او احساس شود. ضمن اينکه الاهلي سازمان تيمي مناسبي دارد و اين باعث مي‌شود نبود يک بازيکن شرايط اين تيم را چندان با مشکل روبرو نکند.

وي در مورد اينکه بلافاصله بعد از مسابقه با الاهلي بايد در ليگ ايران به مصاف استقلال برود، خاطرنشان کرد: درست است پس از ديدار با الاهلي بايد با استقلال روبرو شود. استقلال همان تيمي است که 120 دقيقه در يک نبرد سنگين قبل از ديدار رفت با الاهلي توانستيم آنها را حذف کنيم و به فينال جام حذفي برسيم. مجددا بايد در ليگ ايران با آنها روبرو شويم و شايد اين مسئله باعث شود که چند بازيکن که کمتر از سايرين به آنها بازي رسيده، در اين مسابقه به ميدان برود. تمام تلاشم اين است که ساختار تيمي‌مان را حفظ کنيم و همين امر منجر به ايجاد تغييرات اندکي در تيم شود.

کرانچار در پاسخ به اين سؤال که سال قبل از بازي اين دو تيم اعلام کرده بود يکي از آنها به مراحل بالاي مسابقات پيش خواهند رفت واين اتفاق افتاد و آيا امسال نيز چنين پيش بيني مي‌کند، گفت: من چنين صحبتي را انجام داده بودم و همين اتفاق افتاد و ديديد که الاهلي تا مرحله نيمه نهايي بالا رفت اکنون بايد صبر کرد نتايج دور بعد مسابقات در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را ببينيم. البته پاسخ به اين سؤال را بايد مسئولان الاهلي بدهند اما فکر مي‌کنم در صورت کسب نتايج مناسب اين تيم مي‌تواند به فينال ليگ قهرمانان آسيا راه يابد که در صورت ميسر شدن چنين اتفاقي انگيزه و جاه‌طلبي الاهلي کسب عنوان قهرماني خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فردا بازي دفاعي انجام خواهد داد، اظهار داشت: پس از شکست مقابل الاهلي در اصفهان شرايط‌مان در جدول بسيار دشوار شده به همين خاطر مجبوريم در سه بازي پاياني به پيروزي برسيم. بنابراين فردا در سه بخش دفاع، هافبک و حمله بازي رو به جلويي انجام خواهيم داد و نمي‌خواهيم با ارائه يک بازي دفاعي به ضد حملات فکر کنيم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها