کد خبر: ۱۲۴۰۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
ميشل پرودوم گفت: اگر فردا برنده بازي باشيم، صعودمان به دور بعد قطعي خواهد شد.
سرمربي الشباب عربستان در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي تبريز گفت: تمام بازي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا سخت است. بعد از تحليلي که از هر دو بازي داشتيم، متوجه شديم تراکتورسازي شباهت زيادي به تيم ما دارد و سبک بازي‌ دو تيم نزديک هم است. بنابراين هر اشتباهي مي‌تواند نتيجه بازي را عوض کند.

به گزارش ايسنا، ميشل پرودم افزود: به نظرم هر دو تيم شبيه هم بازي مي‌کنند و تهاجمي هستند. به همين خاطر مي‌گويم که بازي سختي براي هر دو تيم خواهد بود. در بازي رفت هم حق‌مان برد بود. به نظرم بازي برگشت فوق‌العاده سخت خواهد شد. به خصوص اين‌که تراکتورسازي از امتياز ميزباني بهره مي‌برد و تماشاگران پرشوري دارد. با اين حال بازيکنان بايد به فکر بازي خودشان باشند و نمي‌خواهم فکرشان را به حواشي معطوف کنند. هدف ما کسب سه امتياز است.

او درباره پيروزي تيمش در بازي رفت نيز مطرح کرد: آن برد برايمان ارزشمند بود. همچنين با مسابقه‌هايي که انجام داده‌ايم، اگر فردا برنده باشيم، صعودمان به دور بعد قطعي خواهد شد. بنابراين بازي برابر تراکتورسازي برايمان مهم است. در درجه اول هر بازيکن و مربي که وارد ليگ قهرمانان آسيا مي‌شود، احساس مي‌کند، به آن قدرت رسيده است که در اين مرحله حضور دارد. بنابراين وقتي ما از مرحله گروهي صعود کرديم، تدابير خاصمان را اتخاذ خواهيم کرد.

سرمربي الشباب همچنين درباره حضور پرشور تماشاگران تبريزي در بازي‌هاي تراکتورسازي افزود: بايد بگويم با توجه به آناليزي که از بازي‌هاي حريف داشتيم، پي برديم که تماشاگران اين تيم باعث کسب نتايج خوبش شده‌اند. مطمئنا تراکتورسازي با حمايت طرفدارانش قدرت بيشتري خواهد داشت اما تماشاگران ما مثل تراکتورسازي نيستند و اين باعث تاسف ماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها