کد خبر: ۱۲۳۹۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی استقلال در مورد بازی تیمش مقابل تیم الهلال عربستان گفت: اگر بازیکنانمان همانند بازی رفت باشند الهلال را شکست خواهیم داد.
به گزارش 598 به نقل از شبکه ایران، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:  الهلال تیم بسیار تاکتیکی است و خوب بازی می‌کند و در خلیج فارس یکی از تیم‌های خوب محسوب می‌شود، بازی‌های استقلال و الهلال همیشه مشکل است.

وی در مورد نقش هواداران در بازی مقابل الهلال افزود: باید بگویم بعضی‌ها می‌گویند تماشاگران یار دوازدهم هستند ولی به نظر من تماشاگران یار اول هستند چرا که حضورشان باعث انگیزش برای هر دو تیم می‌شود.

قلعه نویی بیان داشت: جلسه خوبی داشتیم تا فردا بخش خوبی از قراردادها پرداخت شود، البته این بخش خوب از نظر ماست وگرنه مبلغ آن چندان بالا نیست.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی با سپاهان در دقایقی از بازی از ناحیه کمر مصدوم شد و وقتی به او گفتیم پنالتی بزن گفت مصدوم است و نمی‌تواند پنالتی بزند و بعد از آن هم با تیم پزشکی تماس گرفت و گفت اصلا نمی‌تواند تکان بخورد. شرایط او به گونه‌ای است که با مشورت کادر پزشکی تصمیم گرفتیم او در بازی فردا هم نباشد.

وی افزود: از بازیکنان بسیار تشکر می‌کنم که تاکنون با عشق و تعصب بسیار زیاد پای کار بوده‌اند. این حق آنهاست و به نظرم از شیر مادر برای آنها این پول حلال‌تر است و به قول برهانی شارژ روحی خوبی است. امروز گفتیم که آن بازی جزو تاریخ شده و به بازیکنان هم همین را گفتیم؛ چرا که بازی هم می تواند خطرناک باشد و هم بازی آسانی باشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با خبرنگار 20:30 صحبت نکردید، تصریح کرد: او یک ساعت در تمرین ما حضور داشت و با بازیکنان صحبت کرده است، ایراد شما این است اگر کسی جواب شما را ندهد چون میکروفن دارید اما توقع دارید هرچه می‌گویید ما ناراحت نشویم. اول بروید رسیدگی کنید وقتی آدم‌های سیاسی وقتی به سفر می‌روند چند آدم با خود می‌برند. تلویزیون ارزشی شما این مسایل را نمی‌گوید. چطور 20:30 نگفت هواپیمای 320 میلیونی را 120 میلیون کرایه کردیم و نگفتند 200 میلیون به سود استقلال کار کردیم؟ چرا مدیران ارزشی شما اینها را نمی‌گویند؟ اتفاقا باید 800 نفر را به این سفر معنوی و ارزشی می‌بردیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره در مورد تعداد زیاد نفرات کاروان استقلال برای بازی با الهلال و انتقادات رییس باشگاه الهلال از این ماجرا و نارضایتی تیم الهلال از وضعیت هتل آزادی پرسید، گفت: گویا رییس باشگاه‌شان که شیخ هستند این حرف را زده‌اند من دو سوال از شما دارم: اول اینکه چرا ایشان بعد از باخت این حرف را زده‌اند؟ دوم آنکه تلویزیون عربستان 90 دقیقه ماجدی را جای من نشان داده آن‌ها حتی نمی‌دانستند مربی کیست؟ این دوستی که این صحبت را کرده حتی نمی‌دانسته مربی کیست.

وی در پایان ادامه داد: کسانی که تلویزیون‌شان چنین اشتباه بزرگی کرده‌ است به نظر شما این سوال‌شان منطقی است؟ بله ما 80 نفر بودیم و برای بردن این 80 نفر توافق کرده‌ بودیم و به آن‌ها نیز گفته بودیم که 80 نفر را بیاورند و ما تقبل می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها