کد خبر: ۱۲۳۹۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
چهره‌هایی مثل محسن مسلمان، پیام صادقیان، میلاد غریبی، علیرضا جهانبخش و... بدون شک جزو مهم‌ترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات خواهند بود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- تیمی که امروز علیرضا منصوریان به عنوان تیم امید یا تیم زیر ۲۳سال در اختیار دارد و هدایت می‌کند معدن طلاست. چرا که تقریبا تمام بازیکنان حاضر در این تیم جزو ستاره‌های نقل و انتقالات فصل آینده لیگ بر‌تر خواهند بود و حتی برخی باشگاه‌های بزرگ برای به دست آوردن آن‌ها از یکی دو ماه قبل دورخیز کرده و کارهای مقدماتی را هم انجام داده‌اند.

از همان خط دروازه این تیم و جایی که علیرضا بیرانوند و ایمان صادقی حضور دارند می‌توان روی چهره‌های لیگ برتری تیم امید متمرکز شد. می‌توان گفت تقریبا تمام این بازیکنان چهره‌های موفق این فصل لیگ بر‌تر بوده‌اند و در تیم‌هایشان عنصری کلیدی به حساب می‌آیند.

مدافعانی مثل وحید اسماعیل‌بیگی، محمدامین حاج‌محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی و... هم می‌توانند بازار نقل و انتقالات را گرم کنند و البته بازیکنان شاخص خط میانی و حمله بیشتر از بقیه نگاه‌ها را به خود و این‌که مقصد بعدی‌شان کجاست خیره خواهند کرد.

چهره‌هایی مثل محسن مسلمان، پیام صادقیان، میلاد غریبی، علیرضا جهانبخش و... بدون شک جزو مهم‌ترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات خواهند بود و از آنجایی که ظاهرا تیم‌های بزرگ رو به جذب بازیکنان جوان و استعدادهای قابل توجه لیگ آورده‌اند این بازیکنان روی بورس خواهند بود.

جالب این‌که یکی از تیم‌های بزرگ با ۵-۴بازیکن این تیم باب مذاکره را باز کرده و اخبارش رسانه‌ای هم شده. در این صورت بعید است سایر تیم‌های بزرگ و متمول‌تر لیگ برتری برای به دست آوردن این چهره‌های بااستعداد و جوان حرکتی نکرده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها