کد خبر: ۱۲۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
پسران فاتح تریم در حالی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در استانبول به دیدار رئال مادرید می روند که به نظر بعید می رسد بتوانند شکست 0-3 دور رفت را جبران کنند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-برای تیم میزبان یعنی گالاتاسارای بوراک ییلماز به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر رئال مادرید همراهی کند.

دنی نونکو مدافع میانی نیز به دلیل دریافت کارت زرد در دور رفت این بازی را از دست خواهد داد اما آلبرت ریرا و سلچوک اینان به این بازی خواهند رسید هر چند که در جریان پیروزی شنبه برابر میرسین ایدمان یوردو به دلیل محرومیت غایب بودند.

در سوی دیگر برای رئال مادرید سرخیو راموس و ژابی آلونسو هر دو نمی توانند سفیدپوشان مادرید را به دلیل محرومیت در سفر به ورزشگاه تلکوم آرنا همراهی کنند.

به جز این موارد،ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید هیچ نگرانی از بابت مصدومیت جدید بازیکنانش ندارد و احتمالا می تواند با قویترین ترکیب ممکن تیمش را راهی میدان کند تا پیروزی 0-3 دور رفت را تکمیل کنند.


  • گالاتاسارای در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تنها یک برد در خانه کسب کرده اما در 13 بازی اروپایی خانگی اخیرش نیر تنها دو بار تن به شکست داده.
  • آمار این تیم ترکیه ای برابر تیم های اسپانیایی پنج برد،دو تساوی و پنج شکست بوده که از مهمترین پیروزی اخیر آنها می توان به برد 2-3 برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اشاره کرد که به سال 01-2000 بازمی گردد.
  • آنها همچنین در بین تیم های باقیمانده در این فصل لیگ قهرمانان با زدن 11 گل کمترین گل زده و با دریافت 12 گل بیشترین گل خورده را دارند.
  • رئال مادرید 12 بازی است که در مجموع رقابت ها هنوز طعم شکست را تجربه نکرده ( 10 پیروزی و دو تساوی ).
  • سفیدپوشان مادرید از 55 بازی اروپایی که دور رفت را پیروز شده در 41 بازی موفق شده راهی دور بعد شود از جمله هفت بار آن زمانی انجام شده که رئال دور رفت را 0-3 پیروز شده.
  • کریستیانو رونالدو ( تصویر سمت راست ) با 9 گل زده بهترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان محسوب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها