کد خبر: ۱۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
نماينده مردم شهرستان هاي اهر و هريس گفت: مصرف آب، برق و گاز در مساجد رايگان مي شود و با تصويب نمايندگان مجلس براي امتياز انشعاب نيز از مساجد مبلغي دريافت نخواهد شد.

به گزارش ايرنا، 'غلامحسين مسعودي ريحان' در جلسه بررسي مشكلات بخش خواجه شهرستان هريس با اشاره به مصوبات بودجه سال 90 در مجلس افزود: اين لايحه با مبلغ 522 هزار ميليارد تومان به مجلس ارائه شده است كه مبلغ 508 هزار ميليارد تومان به تصويب رسيد.

وي بودجه فرهنگي كشور را 10 هزار و 400 ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: 20 درصد اين اعتبار براي حوزه ها، 10 درصد براي مساجد، 15 درصد براي ورزش، پنج درصد براي مصلي ها، پنج درصد براي كانون هاي فرهنگي بسيج، دو درصد براي كتابخانه ها و 18 درصد براي كانون هاي مساجد اختصاص يافته است.

مسعودي از گازرساني به 28 روستاي واقع در مسير جاده خواجه– ورزقان خبر داد و گفت: طرح گازرساني به اين روستاها به پيمانكار واگذار شده است و تا پايان سال 90 ساكنان اين روستاها از نعمت گاز بهره مند مي شوند.

مديركل امور روستايي استانداري آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با بيان اين نكته كه در شاخص هاي بهداشتي رتبه اول را در بين استان هاي كشور داريم گفت: مبلغ 88 ميليارد ريال اعتبار خارج از رديف براي خانه هاي بهداشت روستايي استان در نظر گرفته شده است.
'صفراصغري' افزود: در سال گذشته مبلغ 254 ميليارد ريال از اعتبارات ملي هم براي راههاي روستايي استان جذب شد.

'اكبر پيغامي' فرماندار هريس نيز در اين جلسه به طرح اسفالت ريزي 11 روستاي بخش خواجه اشاره كرد و گفت: جهت ايجاد شهرك صنعتي در بخش خواجه مجوز لازم صادر شده است و در آينده نزديك شاهد ايجاد آن خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها