کد خبر: ۱۲۳۵۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
هفته گذشته دنیای فناوری دستخوش تغییرات متفاوتی شد که از جمله مهمترین آن ها می توانیم به رقیب جدید عینک گوگل،‌ تولید پورشه هیبریدی و ساخت انسان های رباتیک اشاره کنیم.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

عینک چینی: سال گذشته گوگل عینک جستجوخود را رونمایی کرد و توانست بازار جدید از تکنولوژی های روز را وارد دنیا کند اما رقیب چینی او تاب این شکست را نداشت و هفته گذشته عینک خود را به زبان چینی رونمایی کرد. البته اطلاعات زیادی از این عینک در دسترس نیست.



انسان های رباتیک: در فیلم های تخیلی حتما سایبرگ ها را دیده اید. سایبرگ انسان هایی هستند که از نیمی انسان و نیمی ربات درست شده اند ولی هیچگاه در واقعیت وجود نداشتند. به تازگی یکی بیلیونر روسی تصمیم گرفته است در واقعیت سایبرگ ها را بسازد و آزمایشگاهی برای اینکار جمع آوری کرده است.



کوچکترین دوربین دیجیتال: کانون شرکت تولید کننده دوربین های دیجیتال قصد دارد تا چند هفته دیگر کوچکترین دوربین دیجیتال دنیا را رونمایی و تولید انبوه کند. هنوز میزان کیفیت تصویر این دوربین مشخص نشده است اما به نظر می رسد کانون قصد دارد دوربینی حرفه ای وارد بازار کند. "مشرق"



تحول دنیای بازی: امسال به نظر می رسد صنعت بازی سازی متحول حواهد شد چرا که پس از پلی استیشن 4، حالا موتور گرافیکی "Unreal4” رونمایی شده است. این موتور بازی ها را باسطح بسیاربالای گرافیکی عرضه می کند ولی همچنان بازی خاصی با این موتور شروع به ساخت نشده است.



پورشه هیبریدی: پس از آنکه بسیاری از خودروسازان دنیا به سمت هیبریدی کردن خودروها پیش رفته اند حال پورشه اولین نمونه از مدل پاناروما را که صورت هیبریدی کار می کند رونمایی کرده است. پورشه اعلام کرده است که قصد دارد قدم جدی در عرضه خودرو های هیبریدی و الکتریکی بردارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها