کد خبر: ۱۲۳۳۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
شما نمی‌توانید مدرکی دال بر استعفای ایشان پیدا کنید. باشگاه هم وقتی دید ایشان در تمرینات حاضر نشدند من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بحران بی‌پولی در حساس‌ترین شرایط و در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ بر‌تر بد جوری گریبان گهر دورود را گرفته تا جایی که در تمام روزهای سال جدید تمرینات این تیم یک خط در میان برگزار شده و حالا خبر تعطیلی تمرینات، این تیم ته جدولی را در آستانه بحرانی دیگر قرار داده است.

نادر فریاد شیران سرمربی فعلی گهر درباره شروع تمرینات این تیم در سال جدید می‌گوید: «قرار بود تمرینات ما از روز ششم فروردین آغاز شود اما چون شرایط مهیا نبود آقای مایلی کهن زمان شروع تمرینات را به روز دهم فروردین به تعویق انداختند. ما روز ۱۱فروردین هم با تیم ملی نوجوانان یک بازی تدارکاتی انجام دادیم اما بعد از آن آقای مایلی کهن وقتی دیدند شرایط تیم جالب نیست بدون اینکه استعفا بدهند تمرینات را ترک کرده و دیگر در تمرین تیم حاضر نشدند.»

در این میان بحث استعفای مایلی کهن مطرح می‌شود اما ظاهرا خبری از استعفا نبوده و حاجی مایلی به نشانه قهر یا اعتراض گهر را ترک کرده است: «شما نمی‌توانید مدرکی دال بر استعفای ایشان پیدا کنید. باشگاه هم وقتی دید ایشان در تمرینات حاضر نشدند من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.»

اما ادامه داستان هم شنیدنی است. فریادشیران توضیح می‌دهد: «ما روز ۱۵فروردین باز هم با تیم نوجوانان بازی کردیم و ۴-۱برنده شدیم. دیروز هم یک تمرین خوب انجام دادیم. اتفاقا در تمرین دیروز آقای قرایی هم حضور داشتند وآمده بودند تا حرف‌های بازیکنان را بشنوند.»

سرمربی گهر درباره مشکلات مالی بازیکنان می‌گوید: «مشکل اینجاست که بازیکنان می‌گویند تا حالا فقط ۵۰درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند اما باشگاه می‌گوید ۶۰درصد پرداخت کرده. ما دو بازی حساس مقابل تیم‌های آلومینیوم واستقلال داریم که یکی در اتفاقات مربوط به سقوط تیم‌های ته جدولی و دیگری در قهرمانی تاثیرگذار است. باشگاه به بازیکنان گفته اگر استقلال را شکست دهید ۱۰درصد دیگر مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت می‌کند. امیدوارم آقای هدایتی از جیب شخصی‌اش این پول را پرداخت کند و این مشکلات حل شود چون دو بازی آینده ما مهم است.»

با این حال فعلا مشکل گهر آنقدر حاد شده که کسی به بازی با استقلال فکر نمی‌کند چرا که خبری از تمرین نیست. فریادشیران می‌گوید: «الان ساعت ۱۰: ۳۰صبح است. من آمده‌ام در محل تمرین اما خبری از بازیکنان نیست. با این شرایط تمرین تعطیل است. من هم می‌روم باشگاه تاببینم تکلیف چیست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها