کد خبر: ۱۲۳۳۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  محمد احمد زاده در فصل 68-69 با 16 گل زده آخرین انزلی چی آقای گل مسابقات ایران است .
اگر چه سید جلال رافخایی نتوانسته موفقیت نیم فصل اول خود را تکرار کند اما هنوز با 19 گل زده در صدر جدول گلزنان ایستاده و امیدوار است بتواند در 3 هفته باقی مانده کماکان خود را بالاتر از سایر مهاجمان لیگ دوازدهم نگه دارد .
 محمد احمد زاده در فصل 68-69 لیگ قدس با 16 گل زده آخرین انزلی چی است که آقای گل مسابقات ایران شده است . ممی دومین آقای گل ملوانی تاریخ فوتبال ایران است  . احمدزاده بعد از عزیز اسپندار که در سالهای  53 و 56 لیگ تخت جمشید با 10 و 16 گل زده 2 بار  عنوان آقای گلی را از آن خود کرد قرار دارد .
ظاهرا  حالا نوبت رافخایی رسیده تا راه مربی سابق خود را در پیش گیرد . 3 هفته از فصل جاری مسابقات باقی مانده است و او باید  نزدیکترین تعقیب کننده خود که  سید صالحی با  14 گل زده است رقابت  و فاصله اش را حفظ کند . در جدول گلزنان  لوسيانو پريرا ،  سعيد دقيقي و  جواهير سوکاي هر کدام با 11 گل زده در رده بعدی قرار دارند و بعید است بتوانند در هفته های پایانی بالاتر از رافخایی قرار بگیرند .
سید جلال رافخایی فعلا بالاتراز احمد زاده و اسپندار با 19 گل زده در یک فصل قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد می تواند آقای گل لیگ دوازدهم شود . البته انتقاداتی به شیوه گلزنی رافخایی وارد است که  به گلزنی وی از روی نقطه پنالتی مربوط است هر چند شاید جالب نباشد اما  گل کردن ضربه پنالتی نیز برای خودش هنری قابل توجهی است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها