کد خبر: ۱۲۳۱۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
حاشیه‌های قبل از بازی داماش و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 17 عصر امروز تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

-هوای صبح امروز رشت صاف و آفتابی است و به نظر می‌رسد دیدار دو تیم در یک هوای صاف و شرایط جوی ایده‌آل برگزار شود.

-بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 10 صبح امروز در باجه‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شده است.

-با توجه به نزدیکی هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها تا ورزشگاه عضدی رشت، حضور تعداد زیادی از ماموران انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در این محدوده و نیز خیابان‌های اطراف استادیوم چشمگیر است.

-فردین معصومی کشتی‌گیر سنگین وزن گیلانی تیم ملی کشورمان به هتل کادوس رشت رفت و با پرسپولیسی‌ها دیدار کرد.

-با توجه به اینکه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس مجوز حضور 90 دقیقه‌ای علی کریمی را برای این بازی صادر کرده است اما شنیده‌ها و دیده‌ها حاکی از این است که سرمربی پرسپولیس قصد استفاده از علی کریمی را در نیمه دوم این دیدار دارد.

-تماشاگرانی از تهران، شهرهای اطراف رشت و نیز شهرهای اطراف گیلان خود را به رشت رساندند تا سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید عضدی رشت احساس تنهایی نکنند.

-تماشاگران هوادار سپیدرود یکی دیگر از تیم‌های قدیمی رشت نیز با تهیه بنر و پلاکاردهایی قصد دارند با حضور در ورزشگاه عضدی حمایت خود از تیم داماش گیلان را اعلام کنند.

-روز گذشته یکی از لیدرهای اصلی پرسپولیس در رشت با لیدر قدیمی سپیدرودی‌ها تماس گرفت و از وی خواسته بود تا هواداران این تیم قرمز‌پوش رشتی نیز در این دیدار به حمایت پرسپولیس بیایند که این موضوع با مخالفت لیدر هواداران سپیدرود و واکنش سپیدرودی‌های رشت همراه شد.

-با وجود اینکه از اردوی داماشی‌ها خبری مبنی بر مصدوم شدن محمدرضا مهدوی کاپیتان این تیم شنیده شده بود اما مشکل وی جدی نبوده و مهدوی برای حضور در دیدار امروز مشکل ندارد.

به گزارش فارس، تعدادی از تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه عضدی و تماشای این دیدار را دارند از ساعات اولیه صبح امروز در اطراف ورزشگاه جمع شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها