کد خبر: ۱۲۲۸۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
گزارشگر بازي پرسپوليس و پيكان در دقايقي كه بازي بسيار كسل كننده پيش مي رفت با جملات جالبش عدم هيجان را جبران مي كرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دومین دیدار هفته سی و یکم لیگ بر‌تر عصر امروز با برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان به پایان رسید. از لحاظ فنی بازی خصوصا در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت. نکته قابل توجه این دیدار گزارشگری مزدک میرزایی بود.


مزدک از ابتدای مسابقه شروع به تکه‌پرانی به بازیکنان و فوتبال کرد. از کسل‌کننده و خواب‌آور بودن بازی در نیمه اول که به قرص خواب‌آور تشبیه کرد تا اشتباه بازیکنان دو تیم در دادن پاس تا تاخیر پیکانی‌ها در ورود به زمین بین دو نیمه که وی گفت حتما فیروز کریمی برایشان جوک تعریف کرده که با چهره خندان به بازی آمدند!


البته مربیان تیم ملی هم از کنایه‌های میرزایی بی‌نصیب نماندند. مزدک میرزایی پس از اینکه عدم حضور کادر فنی را در ورزشگاه آزادی را به اطلاع بینندگان رساند در مورد بازی‌های تیم ملی هم گفت: بله تعطیلات به مربیان تیم ملی حسابی خوش می‌گذره و تیم ملی هم روبه‌روی کویت بازی خوبی را انجام دادند و برای رفتن به جام جهانی هم مشکل نداریم و...


در مجموع می‌توان گفت گزارش مزدک میرزایی جذاب‌تر از نمایش دو تیم بود و نکاتی که در حین بازی با زبان کنایه عنوان کرد بیشتر از اندیشه‌های دو مربی قابل تامل بود.


سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها