کد خبر: ۱۲۲۶۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری سخت و نفس گیر پس از 120 دقیقه جدال با آبی‌های پایتخت با شکست تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به دیدار پایانی این دوره از رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرد تا شاگردان زلاتکو کرانچار یک گام  دیگر به جام فهرمانی این رقابت‌های نزدیک تر شوند.

به گزارش رجانیوز، شاگردان امیر قلعه نویی و زلاتکو کرانچار عصر امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران در حضور بیش از 70 هزار نفر با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف همدیگر رفتند که در پایان 120 دقیقه طاقت فرسا بازیکنان سپاهان اصفهان با شگست استقلال در ضربات پنالتی توانستند مجوز حضور در فینال این دوره از رقابت های جام حذفی را به دست آورند.

بازی در طول 90 دقیقه قانونی و دو وقت اضافه 15 دقیقه ای‌ با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. تا ماراتن فوتبال بین این دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. در  ضربات پنالتی سپاهان به پیروزی رسید.محمدرضا خلعتبری در دقیقه 42 با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمی در دقیقه 64 در داخل محوطه شش قدم برای استقلال گلزنی کرد.

با تساوی بازی در وقت قانونی سرنوشت بازی هب وقت های اضافه کشیده شد که دو تیم در 30 دقیقه وقت اضافه نیز به گلی دست پیدا نکردند تا نتیجه بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 4 حریفش را شکست دهد تا در مجموع با برتری 6 بر 5 مقابل حریف آبی‌پوش، به عنوان اولین تیم به فینال جام حذفی راه یابد.جباری، ساموئل، عباس محمدرضایی، جواد نکونام ضربات پنالتی استقلال را وارد دروازه سپاهان کردند. امیرحسین صادقی، مهدی رحمتی و فرزاد حاتمی سه پنالتی استقلال را از دست دادند.

برای سپاهانی‌ها هم بولکو، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری و سوشاک در ضربات پنالتی گلزنی کردند. احمد جمشیدیان و ایران نژاد هم پنالتی‌های سپاهان را به گل تبدیل نکردند.

خسرو حیدری از تیم استقلال با دریافت کارت زرد دوم و فرشید طالبی با دریافت کارت قرمز مستقیم از تیم‌های استقلال و سپاهان از زمین مسابقه اخراج شده بودند.

تیم سپاهان اصفهان در دیدار فینال این مسابقات به مصاف برنده دیدار داماش گیلان با پرسپولیس می‌رود، دیداری که روز شانزدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها