کد خبر: ۱۲۲۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
سرمربي تراكتورسازي بر اثر جنب و جوش فراوان روي پيست ورزشگاه داماش ولو شد تا همه را نگران حال خود كند.

598؛ این شخصی را که ملاحظه می کنید بر روی زمین دراز کشیده است نه بازیکن داماش است و نه تراکتور. صحبت از پرتاب سنگ و ترقه هم نیست. او شخص اول نیمکت تبریزی هاست که بر اثر جنب و جوش زیاد پایش روی پیست تارتان لیز خورد و بر زمین سقوط کرد. بله عالیجناب اولیویرا که البته پیش از آن هم سابقه اش را داشته است!


شدت این زمین خوردن آنقدر زیاد بود که به اندازه چند ثانیه همه بازیکنان داخل زمین و تماشاگران فکرشان از بازی منحرف شد و منتظر بودند ببینند که وضعیت جسمانی تونی در چه حالی است!

 

 

 

 

 

 

 


اما اولیویرا که پیش از آن یک بار در تبریز - و البته آنجا به میل خود - بر روی زمین افتاده بود، نشان داد که بدنی ورزیده دارد و به این راحتی ها از دور خارج نمی شود.


البته تا پایان بازی تونی از شدت درد دست و پایش را را ماساژ می داد و چند بار هم آستین هایش را بالا زده بود که ببیند شدت مصدومیتش تا چه حدی است. او در کنفرانس مطبوعاتی آرزو کرد فصل را سالم به پایان برساند!


اولیویرا اگر می خواهد تا پایان فصل بر روی نیمکت تراکتور سالم بنشیند باید بتواند احساساتش را بیشتر کنترل کند، چرا که سن و سال تنها یک عدد نیست و حقیقتی غیر قابل انکار است! تونی امروز شاید محبوبیتش برای تبریزی ها کم کم دارد به اندازه واسیلی گوجای بزرگ می رسد.


سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها