کد خبر: ۱۲۲۳۰۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
با نتایجی که امروز رقم خورد کار صعود ایران به جام جهانی برزیل سخت تر از گذشته شد و ازبکستان در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفت.
به گزارش 598 به نقل از مشرق ، در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، عصر امروز (سه‌شنبه) 2 دیدار در سئول و تاشکند برگزار شد و طی آن تیمهای ازبکستان و کره مقابل میهمانان خود به برتری رسیدند تا کار ایران برای صعود به جام جهانی سخت تر شود. نتایج کامل و جدول رده بندی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا را در اینجا ببینید

برتری کره‌جنوبی مقابل قطر در آخرین لحظات
در اولین دیدار امروز، تیم ملی کره جنوبی در خانه خود به مصاف قطر رفت و در آخرین دقایق حریف خود را 2 بر یک شکست داد.

کره جنوبی که در بازی رفت قطر را در خانه این تیم 4 بر یک شکست داده بود در بازی امروز ابتدا با گل دقیقه 60 لی کیون هو از قطر پیش افتاد اما 4 دقیقه بعد الخفان بازی را به تساوی کشاند. هونگ مین سون در آخرین لحظات وقت‌های تلف شده در نیمه دوم گل برتری میزبان را به ثمر رساند تا کره‌ای‌ها یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شوند.

کره با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت تا با یک بازی کمتر از ازبکستان یکی از مدعیان صعود بماند و قطر هم تنها امید خود را در بازی آینده برابر ایران جستجو خواهد کرد.

ازبکستان به صعود مستقیم امیدوارتر شد
در دیگر دیدار امروز تیم ملی ازبکستان در زمین خود با نتیجه یک بر صفر لبنان را شکست داد تا صدر جدول را از کره‌جنوبی پس بگیرد و رویای صعود به جام جهانی را در دسترس ببیند.

سرور جپاروف در دقیقه 63 تک گل میزبان را به ثمر رساند تا ازبکستان با 11 امتیاز بالاتر از کره‌جنوبی 10 امتیازی بر صدر جدول تکیه بزند.

با نتایجی که امروز رقم خورد شرایط برای تیم ملی ایران دشوارتر از قبل شد. تیم کشورمان در حال حاضر با 7 امتیاز در رده سوم ایستاده و برای صعود به جام جهانی کار دشواری در پیش دارد.

ایران امروز در راه جام جهانی 2014 با قرعه استراحت مواجه شده و ساعت 21:05 به وقت کشورمان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا به مصاف میزبان خود کویت می‌رود.

تیم کشورمان خرداد ماه سال جاری 3 دیدار حساس برای صعود به جام جهانی دارد و باید در قطر با این تیم بازی کند، در تهران به مصاف لبنان برود و در آخرین دیدار خود در سئول با کره جنوبی مصاف دهد.

جدول رقابت‌های گروه نخست آسیا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها