کد خبر: ۱۲۲۰۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۴ فروردين ۱۳۹۲
اصرار فائزه هاشمی برای تحویل سال جدید همراه با زندانیانی که هر کدام از آنها تضییع حقوق مردم و گناهی بزرگ بر گردنشان بوده است، را باید مهر تائید دیگری بر ماهیت حقیقی این بانوی محبوب اغتشاشگران خیابانی سال 88 دانست.
اصرار فائزه هاشمی برای تحویل سال جدید همراه با زندانیانی که هر کدام از آنها تضییع حقوق مردم و گناهی بزرگ بر گردنشان بوده است، را باید مهر تائید دیگری بر ماهیت حقیقی این بانوی محبوب اغتشاشگران خیابانی سال 88 دانست.

به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک،
برخی رسانه از تلاش دختر هاشمی رفسنجانی برای تحویل سال نو با زندانیان سیاسی اوین خبر دادند که البته این نقشه فائزه هاشمی برای بهره برداری سیاسی سرانجام به شسکت انجامید.


فائزه هاشمی دلیل این اصرار خود را ابراز همدردی با زندانیان عنوان کرده است اما براستی اگر این بانونی حاضر در اغتشاشات خیابانی اندک صداقتی را با خود همراه دارد، باید در سالهای دیگر برای همدردی با مادران و خانواده های شهدای فتنه 88 تمام تلاش خود را بکند تا سال جدیدش را با توبه به درگاه خداوند و عذرخواهی و طلب عفو از این خانواده ها آغاز نماید.

خانواده هایی که عزیزانشان را چند سالی در کنار خود نمی بینند و بی شک همه کسانی که در نقشه فتنه 88 راه طراحی کردند و آنان که اجر نمودند و آنان که برای تقویت روحیه اغتشاشگران و فتنه گران در محافل خیابانی و خصوصی آنان حضور پیدا می کردند همگی در خون این عزیزان شریک جرم در پیشگاه خداوند هستند.

به گزارش خبرنگار بی باک، علی رغم ناخشنودی برخی دست اندرکاران فتنه ، چندی پیش اسامی شهدای مظلوم ایام فتنه سال 1388 در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی توسط یکی از نمایندگان شجاع و انقلابی قرائت شد.

در آن مراسم حجت الاسلام رسایی در بین هیاهوی برخی نمایندگان منتقد و مخالف اظهارات خود، در یک سخنرانی حماسی گفت: 9 دی را باید پاس داشت به خاطر شهدای جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای 88 به شهادت رسیدند.

همچون مادر و دختر شهیدی به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب پور چوکامی که در کنار حوزه 107 نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز 25 خرداد به دست فتنه گران به شهادت رسیدند.

شهدایی همچون حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی، فاطمه سمسارپور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی که اکثریت قریب به اتفاق شان بسیجی بوده و با اسلحه ای که کالیبر آن متعلق به سلاح های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند و خون این شهدا به گردن رؤس فتنه است.



حال با توجه به معلوم بودن نام و تصاویر این شهدای عزیز و مظلوم و وضوح نقش برخی خواص در شهادت آنان، چگونه می توان از این موضوع براحتی گذشت؟!

برخی خواص و منسوبان آنان که بعضا در فتنه 88 نقش ایفا کرده اند، اگر جسارت، صداقت و یا لطافتی دارند سری به خانواده های این شهدای مظلوم بزنند و درد کهنه ی دل این خانواده ها را جویا شوند.



پایگاه خبری "بی باک" نام و تصاویر برخی از شهدای فتنه 88 را جهت اطلاع جناب آقای هاشمی و خانوده وی، خاتمی و سایر خواصی که بخاطر عمکلرد نامطلوبشان در سال 88 موجبات شهادت این عزیزان را فراهم نمودند، منتشر می کند تا اگر صداقت و جرات حضوری است، سری به خانواده و مزار  آنان عزیزان بزنند.

خانم فائزه هاشمی هم بجای تلاش برای همسفرگی با زندانیانی که هر کدام گناهی بزرگ در کارنامه شان ثبت گردیده است باید برای جلب رضایت خانواده های این عزیزان شهید تلاش کند و الا همسفرگی با فتنه گران و مجرمان و نشاندن لبخند بر لبان آنها از عهده هر شیطانی بر می آید و نه تنها مایه افتخار نیست بلکه لکه ننگ نوینی در کارنامه وی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها