کد خبر: ۱۲۱۸۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
تنها نکته‌ای که شاید در روزهای آخر سال در جدول لیگ دوازدهم در چشم می‌زند، جدول یک‌دست و سامان‌یافته‌ی لیگ برتر در پایان سال است که نمود آن را در روزهای پایانی سال 90 شاهد نبودیم.

سایت گل-لیگ برتر در دوازدهمین دوره‌ی خود در سال 91 به کام آبی‌پوشان بود، البته با انبوهی از نگرانی‌ها از بابت آینده ! استقلال تهران امسال بدون هیچ اما و اگری در یک جدول رده‌بندی یک‌دست موفق شد در پایان هفته‌ی سی‌ام، با کسب 60 امتیاز قهرمانی لیگ دوازدهم در سال 91 را از آن خود کند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به مدافع عنوان قهرمانی یعنی سپاهان اصفهان در صدر قرار گیرد.

درست سال گذشته در همین روزهای پایان سال بود که لیگ یازدهم در هفته‌ی بیست و هشتم متوقف شد و حتی بازی‌هائی هم از این هفته انجام نشده به سال آینده موکول شدند، درست مشابه بازی استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان. در آن روزها درست مشابه دوره‌ی اخیر سه تیم سپاهان، تراکتور و استقلال تهران در کورس قهرمانی بودند و برای فتح لیگ می‌جنگیدند؛ البته با این تفاوت که سپاهان صدرنشین اختلاف امتیاز قابل توجهی به سایر رقبا داشت و می‌توانست با خیالی راحت در اندیشه‌ی شش هفته‌ی پایانی به استقبال نوروز برود. اما در مقابل تیم سوم جدول آن روزها یعنی استقلال، با هدایت پرویز مظلومی با وجود کسب عنواین متعدد سوبله چوبله با دو بازی کم‌تر در آن جدول شوریده و شخم‌خورده‌ی لیگ برتر با کسب 48 امتیاز در رده‌ی سوم قرار داشت و با فرض پیروزی در دیدار نوروزی خود برابر ذوب‌آهن بازهم نمی‌توانست حتی برای تراکتور نائب قهرمان خطری ایجاد کند؛ گرچه آن دیدار هم با تساوی برای آبی‌پوشان در آزادی پایان یافت !

تنها نکته‌ای که شاید در این روزهای آخر سال در جدول لیگ دوازدهم در چشم می‌زند، جدول یک‌دست و سامان‌یافته‌ی لیگ برتر در پایان سال است که نمود آن را در روزهای پایانی سال 1390 شاهد نبودیم !

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها