کد خبر: ۱۲۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
البرز: با گذشت چند ماه از اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه ها و تلاش مردم برای اصلاح الگوی مصرف بر اساس نیازسنجی و صرفه جویی بویژه در رزمینه مصرف سوخت ، متاسفانه برخی سودجویان با دست یازی به امکانات دولتی زمینه بدبینی برخی شهروندان را پدید اورده اند.
 
به گزارش البرز از جمله مصادیق این سوء استفاده ها ، استفاده شخصی از خودروهای با پلاک دولتی است که دارندگان ، در روزها و ساعات غیر اداری خودرو و بنزین بیت المال را در جهت امیال و اهداف شخصی خود به کار می گیرند.
 
از جمله روز گذشته در انتهای غربی بزرگراه شهید همت - نزدیک میدان المپیک تهران - خبرنگاران البرز شاهد عبور خودرویی بودند که راننده ان همسر و فرزندان و اعضای خانواده خود را سوار بر آن کرده و به گردش آمده بودند.
 
اگرچه دستگاههای نظارتی بارها درباره تبعات استفاده شخصی از خودروی دولتی هشدار داده اند اما متاسفانه نبود مکانیسم صحیح در استفاده برخی دارندگان این خودروها باعث ایجاد بدبینی و تسری یک ایده غلط درباره دیگر دست اندرکاران خدوم دستگاههای دولتی است.
 

 
البرزنیوز آمادگی دارد شماره پلاک این خودروی متخلف را جهت برخورد مسئولان در اختیار نهادهای ذیصلاح قرار داده و گزارش برخورد با این راننده متعرض به بیت المال را در همین سایت منعکس کند.
 
این شبکه خبری همچنین اعلام می دارد چنانچه ظرف چند روز آینده دستگاه مسئولی حاضر به پیگیری این موضوع نگردد ، البرزنیوز با استفاده از اختیارات قانونی و رسانه ای شماره دقیق پلاک خودروی این راننده متخلف را اعلان عمومی خواهد کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
باز صدرحمت به اين افراد كه از ماشين دولتي با پلاك دولتي استفاده ميكنند چرا كه اكنون بسياري از سازمانها و شركتهاي دولتي خودروهاي خود را نمره شخصي نموده اند تا كسي متوجه استفاده غير اداري آنها نگردد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
من در سال 1385 در حین ماموریت (گشت پلیس) مشاهده استفاده شخصی یک فرد از خودرو دولتی شدم .به راننده تذکر داده و به ایشان گوشتزد نمودم...در کمال جسارت عنوان نمود هیچ مشکلی ندارد و اصلا مسئله مهمی نیست......معذلک با احترام به ایشان تذکر داده و عنوان نمودم ماحسب وظیفه مورد را گزارش خواهم نمود. از طریق ارجاع گزارش به مقام مافوق و ارجاع گزارش به اداره مربوطه و طی یک سری مراحل اداری فرد خاطی توبیخ و برخورد صورت پذیرفت.لذا هموطنان گرامی نیز در حد توان این موارد را گزارش نمایند.....ممنونم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها