کد خبر: ۱۲۱۶۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
اگر آلومینیوم نتواند در هفته های باقیمانده خود را جمع و جور کرده و به دسته اول سقوط کند، بیشترین ملامت متوجه مدیران این باشگاه خواهد بود.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - وقتی آلومینیوم هرمزگان بازی هفته بیست و پنجم خود برابر پیکان را با یک گل در بندرعباس باخت، مسوولان این تیم هرمزگانی تصمیم خود مبنی بر برکناری اکبر میثاقیان را عملی کردند. مردی که سال گذشته این تیم را به لیگ برتر آورده بود و در پایان هفته بیست و پنجم ، تیمش دارای 25 امتیاز بود.
ولی مدیران آلومینیوم ترجیح دادند تا از اکبر اوتی عبور کرده و پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود به کار بگیرند. مظلومی فصل گذشته با استقلال به عنوان سوم لیگ برتر دست یافته بود و پس از جدایی از این تیم دیگر تیمی را در دست نگرفته بود. برخی ها و در راس آنها مدیران آلومینیوم انتظار داشتند تا با آمدن مظلومی روند نتایج این تیم بهتر شود ولی محاسباتشان تا اینجا اشتباه از آب درآمده است چون پرویز خان در جریان 5 مسابقه ای که هدایت آلومینیوم را برعهده داشته تنها موفق شده با 3 تساوی برابر صنعت نفت در آبادان و پرسپولیس و ذوب آهن در بندرعباس، 3 امتیاز به اندوخته های آلومینیوم اضافه کند ، یعنی میانگین 0/6 امتیاز از هر بازی و این در حالی بود که میانگین میثاقیان یک امتیاز از هر بازی بود.
از طرف دیگر تیم در دوران اکبرآقا به ازای 16 گل زده ، دارای 24 گل خورده بود و با تفاضل گل 8- دارای میانگین کمتر از یک گل خورده در هر بازی بود ولی حالا تیم در 5 مسابقه ای که مظلومی آن را هدایت کرده به اندازه 7- به تفاضل گل تیم اضافه شده و با 10 گل خورده ، میانگین گلهای دریافتی به 2 گل در هر بازی ارتقا پیدا کرده است.
آیا واقعا انتخاب مظلومی که همواره طی این سال ها با تیم های پرمهره و مدعی کارکرده بود، برای هدایت آلومینیوم کار درستی بود؟ البته دو بازی با گهر در دورود و با ملوان در بندرمی تواند فرصتی برای مظلومی باشد تا سروصورتی به وضعیت فاجعه بار آمار تیم بدهد ولی همین دو بازی فرصت است چون در دو هفته پایانی کسی برای آلومینیوم مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان نمی تواند شانس چندانی قائل باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها