کد خبر: ۱۲۱۵۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید دیدار با نفت یکی از کلید های قهرمانی استقلال است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «دیدار با نفت تهران یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال است. امیدوارم احساس مسئولیتی را که در دیدار مقابل العین و تراکتورسازی داشته‌ایم، در این دیدار هم داشته باشیم.»


قلعه‌نویی در ادامه گفت:‌ «نفت تیم خوبی است و امکانات خوبی را هم دارد. فکر می‌کنم که اگر با حس مسئولیت حاضر شویم، حتما پیروز از میدان خارج خواهیم شد.»


او در مورد مشکلات مالی اخیر باشگاه استقلال گفت: «دغدغه‌ مالی داریم و مسئولان باشگاه در حال تلاش برای حل آن هستند. امیدوارم که تا قبل از عید مشکلات حل شود. حتی پرسنل ما چهار ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند.»


سرمربی استقلال در واکنش به اختلافاتش با حنیف عمران زاده گفت: «در مقامی نیستم که فردی را ببخشم. باشگاه دارای اصولی است و همه باید تابع باشیم. باشگاه سلسله مراتب دارد و کمیته‌ انضباطی باید درباره او تصمیم بگیرد. زمانی است که با یک بازیکن جروبحث می‌کنم و از حق خودم می‌گذرم اما عمران ‌زاده به مردم و پیراهن استقلال پشت کرد. البته عذرخواهی‌اش را هم کرده است. ما رفتار و تربیت حرفه‌ای نداریم. ولی اگر یک بار پولمان دیر شود، زمین و زمان را به هم می‌ریزیم.»


امیر قلعه‌نویی در مورد 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: «مثلا می‌خواهند تعداد تیم‌های لیگ را کم کنند. با این کار صورت مساله را پاک می‌کنیم. به جای درست کردن زمین و ایجاد امکانات تیم‌ها را کم می‌کنیم . این چه دردی را دعوا می‌کند؟ شما ببینید که چقدر تماشاگر و بازیکن از این فوتبال کم می‌شود و اینها در جای دیگر می‌روند و آسیب می‌شود. همه چیز ما به همه چیزمان می‌آید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها