کد خبر: ۱۲۱۳۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: افرادی که در پست‌های پایین‌تر از ریاست جمهوری موفق نبوده‌اند و در زمان فتنه جزو ساکتین محسوب می‌شدند چگونه می‌توانند در پست ریاست جمهوری موفق باشند و سقوط نکنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صادق محصولی عصر امروز در نشست «تا انتخابات» در قم در پاسخ به سئوال یکی از افراد مبنی بر حمایت از احمدی‌نژاد اظهار کرد: ما همواره عقیده داشته‌ایم میزان حال فعلی افراد است؛ این سخن در مورد همگان صادق است و امام راحل هم بر این مسئله تاکید کرده‌اند.

وی افزود: چنانچه فردی امروز دارای وضعیت سالمی است هیچ تضمینی برای سالم بودن او در تمام دوران‌ها و بالعکس وجود ندارد؛ اگر فردی برای یک پست مورد تایید باشد نمی‌توان گفت در آینده هم این وضعیت حاکم است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در موارد مختلفی از دولت‌های نهم و دهم و گفتمان آن حمایت کرده است گفت: با این حال نمی‌توان تضمین داد کسی که وارد پست‌های حساس کشور می‌شود همچنان در وضعیت نخست باقی بماند.

وی ادامه داد: سخن ما این است افرادی که در پست‌های پایین‌تر از ریاست جمهوری موفق نبوده‌اند و در زمان فتنه جزو ساکتین محسوب می‌شدند چگونه می‌توانند در پست ریاست جمهوری موفق باشند و سقوط نکنند؟

محصولی عنوان داشت: در شرایط کنونی هم به جای اینکه طرف نقد این افراد، فتنه‌گران و کسانی باشند که نظام را به چالش کشیده بودند جبهه پایداری را رقیب خود و آماج حملات قرار می‌دهند؛ این امر نشان می‌دهد که افکار این افراد تغییری نکرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر ورود جبهه پایداری به انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستا گفت: این امر به شوراهای استانی واگذار شده و الزامی به ورود حتمی در همه شهرها نیست و هر جا تکلیف شرعی و حجت تمام شود این کار انجام می‌شود.

سئوال بعدی در خصوص حقیقت ماجرا در فتنه 88 و نیز امکان بروز فتنه در سال آینده بود که محصولی در جواب ابراز کرد: اگر نیروهای انقلابی غفلت کنند ممکن است فتنه جدیدی بروز کند زیرا دشمنان به دنبال فرصت و فضای باز برای انجام عملیات خود هستند.

وی ادامه داد: در ارتباط با دفع افسد به فاسد در انتخابات باید گفت اگر کوتاهی صورت نگیرد هیچ گاه به این مرحله نخواهیم رسید؛ کسانی که ائتلاف می‌کنند عقیده دارند می‌توان آرای همه را به یک فرد منتقل کرد و در این میان سخن جبهه پایداری این است که اگر می‌توان این کار را انجام داد چرا رأی‌ها را به فرد اصلح انتقال ندهیم.

محصولی با بیان اینکه جبهه پایداری افرادی را انتخاب می‌کند که حتما دارای رای مردمی باشند گفت: با این حال نمی‌توان نفر برنده را تعیین کرد چون هنوز فضای کامل انتخاباتی در کشور شکل نگرفته و ایران هم دارای نظام حزبی نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر جدی بودن انتخاب جلیلی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری بیان داشت: بسیاری از افراد از عاقبت کار و انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور هراس دارند زیرا مسئولیتی سنگین بر دوش آنها گذاشته می‌شود؛ کسانی که به راحتی اعلام نامزدی می‌کنند لابد می‌توانند جواب 75 میلیون نفر جمعیت را به راحتی بدهند.

وی اضافه کرد: در وهله نخست افرادی که جبهه پایداری آنها را انتخاب کرده پیشنهاد می‌دهند که شخصی دیگری انتخاب شود و آنها هم از او حمایت می‌کنند بنابراین باید این افراد را به جایی برسانیم که دریابند برای حضور در این عرصه تکلیف دارند زیرا تا به سراغ اصلح نرویم، اصلح خود وارد میدان نمی‌شود.

محصولی با بیان اینکه این مطلب در خصوص همه کاندیداهای مورد نظر جبهه پایداری وجود دارد عنوان داشت: معیارهای زیادی برای سنجش افراد وجود داشته و رتبه‌بندی کاندیداهای مورد نظر هم بر همین اساس صورت گرفته است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ سئوال دیگری گفت: در خصوص جایگزین آیت‌الله خوشوقت در شورای فقاهتی هنوز نشستی برگزار نشده و تصمیم‌گیری در این زمینه در آینده صورت می‌گیرد.

وی در زمینه تخریب‌های انتخاباتی بیان داشت: زمانی که جبهه پایداری هنوز اعلام موجودیت نکرده بود تخریب‌ها و تهمت‌ها حتی در خصوص حضور آیت‌الله مصباح یزدی در جبهه پایداری شروع شده بود؛ برخی افراد که توان مقابله گفتمانی ندارند شروع به تخریب می‌کنند و حتی روزنامه‌هایی که از بیت‌المال ارتزاق دارند این امر را انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
افرین محصولی حقاکه انقلابی هستی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها