کد خبر: ۱۲۱۳۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با صدور بيانيه‌اي سال جديد را به ايراني ها تبريک گفت و يادآور شد: ديگر هيچ عذر و بهانه‌اي براي صعود به جام جهاني نمانده است.
در حالي‌ که 77 ميليون جمعيت ايران در حال جشن گرفتن سال نو هستند، تيم ملي‌ ما با تمامي تمرکز و تعهد در حال آماده سازي براي ‌ديدار آينده خود در خارج از خانه مقابل کويت است.

به گزارش فارس، با در نظر گرفتن دو هدف بزرگ، ما کاملا از وظايفي که براي اين مسابقه پيش رو خواهيم داشت مطلع هستيم. بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا، و همين‌طور اين بازي فرصت مناسب ديگري خواهد بود براي ضمانت اينکه بتوانيم گامي ديگر در راه آماده سازي جام جهاني‌ برداريم.

ما به عنوان يک خانواده بزرگ فوتبالي در کنار هم خواهيم بود و از وظايفي که نسبت به هواداران تيم ملي‌ داريم آگاه هستيم. هر مانعي که سر راه ما قرار داشته باشد، با تمامي سختي‌هاي پيش رو، نمي‌تواند تمرکز ما را براي رسيدن به هدف مشترکي که داريم بر هم زند و آن نيز روياي صعود به جام جهاني‌ است که خواسته تمامي ايرانيان است.

به نمايندگي‌ از تيم ملي‌، آرزوي سلامتي‌ و موفقيت روز افزون را براي تک تک ايرانيان در تمامي نقاط دنيا را خواهانم و همچنين اميدوارم که اين رويا به حقيقت بپيوندد و ما در جام جهاني برزيل حضور داشته باشيم.

به عقيده من فوتبال ايران بزرگ ترين چالش کوتاه مدت خود در زمان معاصر را پيش رو دارد؛ صعود به جام جهاني‌. ديگر زماني‌ براي عذر و بهانه، توجيهات و يا راه گريز باقي‌ نمانده است. همين جا و همين حالا زمان آن است که ما بتوانيم به تمامي اهداف خود برسيم، يا همه چيز را از دست بدهيم. ما راه ديگري نداريم و اکنون زمان آن است که فوتبال ايران اين مسئوليت را بپذيرد و اين شامل مسئولان، مربيان و همينطور بازيکنان مي شود. اکنون زمان اين است که در کنار هم بايستيم، متحد باشيم، ايمان و باور داشته باشيم که تنها راه موفقيت در مقابل اين چالش بزرگ اين است که ما همگي‌ در کنار هم باشيم، از يکديگر براي رسيدن به يک هدف، يک رويا حمايت کنيم: حضور درجام جهاني برزيل 2014

تيم ملي‌ بار ديگر مي‌خواهد که سپاسگزار حمايت و عشق‌و علاقه تمامي هواداران خود در سر تا سر دنيا باشد و همينطور دوباره تعهد کامل خود را براي رسيدن به هدف و روياي مشترک‌مان که حضور در جام جهاني‌ است را اعلام مي‌داريم.

با آرزوي سالي‌ سرشار از سلامتي‌، سعادت و آرامش را براي تمامي ملت ايران.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها