کد خبر: ۱۲۱۲۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
تهیه‌کنندگان فیلم کمدی خانوادگی «هویت دزد را تعیین کنید» خبر تولید قسمت دوم آن را اعلام کردند. شرکت مستقل فیلم سازی آگورگیت فیلمز تهیه کننده این فیلم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقبال پیش‌بینی نشده تماشاگران از این کمدی خانوادگی در آمریکای شمالی، راه را برای تولید دومین قسمت آن هموار کرد.

مسئولان شرکت آگورگیت از کریگ مازین و جری ایتن نویسنده گان فیلم‌نامه نسخه اصلی «هویت دزد را تعیین کنید»، برای نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم آن دعوت به همکاری کرده‌اند.

هنوز هیچ اطلاعی از خط اصلی قصه دومین قسمت این کمدی خانوادگی پرفروش، در دست نیست و تهیه‌کنندگانش خبری در این رابطه در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته‌اند.

تنها چیزی که در ارتباط با قسمت دوم فیلم مشخص شده، این است که دو کاراکتر قصه نسخه اصلی در آن وارد ماجراجویی‌های کمدی تازه‌ای می‌شوند.

جیسن بیتمن و ملیسا مک کارتی دو بازیگر نسخه اصلی «هویت دزد را تعیین کنید»، در قسمت دوم آن هم حضور دارند و دوباره در نقش کاراکتری‌های سندی پاترسن و دایانا بازی می‌کنند.

در قصه نسخه اصلی فیلم، جیسن بیتمن توسط ماموران اداره پلیس متوجه می‌شود یک سارق ناشناس، با بهره‌گیری از کارت‌های اعتباری او مشغول سرقت است.

زمانی که وی موفق به کشف هویت سارق می‌شود، در کمال تعجب متوجه این نکته می‌شود که فرد سارق یک زن است.به زودی این دو وارد یک سری ماجراجویی پیچیده و خنده‌دار می‌شوند که هیچ یک از آنها، تصورش را هم نمی‌کرده است.

«هویت دزد را تعیین کنید» حدود یک ماه قبل به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفت. این فیلم طی 5 هفته نمایش در این محل 118  میلیون دلار فروش کرده و لقب یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های سال 2013 را گرفته است.

نسخه اصلی با هزینه تولید 35میلیون دلاری خود، توسط ست گوردون کارگردانی شد. هنوز معلوم نیست وی با دومین قسمت فیلم هم به عنوان کارگردان همکاری خواهد داشت یا خیر.

تهیه‌کنندگان «هویت دزد را تعیین کنید» هنوز زمانی را برای شروع کار فیلم‌برداری تعیین نکرده‌اند. اما این فیلم برای نمایش عمومی درفصل تابستان سال 2014 آماده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها