کد خبر: ۱۲۱۱۰۶
زمان انتشار: ۰۲:۰۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام با پيروزي برابر مهرام به عنوان قهرماني رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور دست يافت.
پنجمين بازي تيم هاي مهرام و پتروشيمي بندر امام در فينال ليگ برتر بسكتبال عصر امروز شنبه برگزار شد كه طي آن تيم پتروشيمي با نتيجه 88 بر 74 مقابل مهرام به پيروزي دست يافت تا در مجموع با كسب 3 پيروزي از 5 مسابقه ديدار نهايي، عنوان قهرماني اين رقابتها را به خود اختصاص دهد. در اين رقابت كه در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي انجام شد، تيم پتروشيمي در كوآرتر نخست با نتيجه 22 بر 19 پيروز شد و كوآرتر دوم را هم با نتيجه 19 بر 13 به سود خود به پايان رساند تا با برد 41 بر 32 نيمه نخست را به سود خود خاتمه دهد. در كوآرتر سوم باز هم پتروشيمي با نتيجه 26 بر 14 مقابل مهرام به برتري دست يافت اما مهرام در كوآرتر چهارم و پاياني با نتيجه 28 بر 21 پيروز شد، نتيجه اي كه نتوانست اين تيم را از شكست برابر پتروشيمي نجات دهد. پتروشيمي كه در دو بازي نخست فينال برابر مهرام به پيروزي دست يافته بود، با اين پيروزي تعداد بردهاي خود در مسابقه نهايي ليگ برتر بسكتبال را به 3 برد رساند و در مجموع توانست به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يابد. تيم بسكتبال مهرام در 5 دوره گذشته مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور به عنوان قهرماني دست يافته بود كه با قهرماني پتروشيمي در رقابتهاي فصل جاري، نوار قهرماني هاي متوالي مهرام پاره شد.
غيبت تيم هاي دوم و سوم
پس از پايان فينال پنجم ليگ برتر بسكتبال مراسم اعطاي جوايز به سرعت آغاز شد. فدراسيون بسكتبال نسبت به سال هاي گذشته برنامه ريزي بهتري براي مراسم اهداي جوايز داشت.دو تيم پس از پايان مسابقه به رختكن رفته بودند كه پس از درخواست مسئولان برگزاري، براي اهداي جوايز دوباره وارد سالن شدند و پتروشيمي تيم نخست بود كه در در پشت سكوها قرار گرفت و عكس يادگاري گرفت. مهرامي ها در اين مراسم به روي سكو حاضر نشدند و تنها مدير فني و چند تن از بازيكنان آنها كه از جوانان اين تيم بودند جوايز خود را از رييس هيات بسكتبال خوزستان دريافت كردند. جالب اينكه علي رغم دعوت فدراسيون، هيچ يك از اعضاي باشگاه فولاد ماهان براي گرفتن مدال هاي برنز خود در سالن حضور نداشتند. شنيده مي شد كه پيش از اين محمدرضا ساكت مديرعامل اين باشگاه اعلام كرده بود كه در مراسم توزيع مدال شركت نخواهد كرد. لازم به يادآوري است تماشاگران حاضر در سالن كه اكثراً مهرامي بودند پس از نايب قهرماني تيم محبوب شان سالن را ترك كردند و باقي مانده آنها به طور ايستاده جشن قهرماني را نظاره گر بودند. جشن قهرماني امسال از نظر كيفي بهتر برگزار شد و بازيكنان پتروشيمي در مراسمي كه با آتش بازي كوچكي همراه بود، به شادي پرداختند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها