کد خبر: ۱۲۰۹۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: براي اينکه در کورس قهرماني بمانيم بايد سپاهان را ببريم.
محمد حسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد وضعيت مالي باشگاه تراکتورسازي عنوان کرد: با بي پولي در حال پيش رفتن هستيم. تا زماني که در امور مالي فوتبال ما بازنگري نشود اوضاع براي تيم ها همين طوري پيش خواهد رفت. همين حالا تيم هاي متمول هم مشکل دارند برخي تيم ها مشکلات خود را رسانه اي نمي کنند. اصلا وضعيت درآمدزايي باشگاه ها مشخص نيست. کمک هاي دولتي که مي شود معلوم نيست.

وي افزود: بازي هاي ليگ رو به پايان است اما تکليف حق پخش ها مشخص نشده است. تاکنون 600 ميليون تومان به حساب ما ريخته اند که 200 ميليون آن براي جريمه هاست و مابقي را داده اند. نمي دانيم به فدراسيون پول نمي دهند و مشکل کجاست. کمک هاي بلاعوض دولت اصلا مشخص نيست. همه چيز نامفهوم است. سال آينده مديران باشگاه ها معضل دارند و بايد از کجا براي تيم بستن هزينه کنيم؟

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که تاکنون چند درصد پول بازيکنان و کادرفني را پرداخت کرده است، گفت: تاکنون 60 درصد پول بازيکنان را داده ايم. البته بازيکنان و مربيان خارجي وضعيت اقتصادي ما را درک نمي کنند و حق هم دارند چون محاسباتشان با ما فرق دارد. سايه مشکلات مالي مي تواند روي تيم سنگيني کند. من خودم از اين وضعيت نگران هستم و بايد به تعهدات خود عمل کنيم. البته هيئت مديره هم در حال پيگيري است و احتمالا خبرهاي خوبي براي ما داشته باشند.

جعفري در خصوص اينکه دهنوي نسبت به وضعيت خود در تراکتورسازي ابراز نارضايتي کرده و معتقد است روز تعويض مي شود، اظهار داشت: شرايط فوتبال همين است. بازيکني که کمتر بازي مي کند يا به ميدان نمي رود هميشه ناراضي است. من اين را مي گويم که همه چيز در حيطه فني در اختيار سرمربي تيم است. براي خود من هم اين سوال پيش مي آيد چرا چنين تعويضي مي کند اما نمي توانم در کار سرمربي تيم دخالت کنم. اگر به بازيکنان باشد هر باشگاهي فقط بايد 12 بازيکن بگيرد تا همه بازي کنند. اوليويرا هم حرف هاي خاص هود را دارد. من که نمي توانم حرفي به او ديکته کنم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ارتباط با محروميت جواد کاظميان تصريح کرد: من تلفني با کميته انضباطي صحبت کردم و نامه رسمي هم ارسال کرديم. بايد جواد را درک کنيم. او تحت فشار شديدي بود و حتي گريه کرد. با توجه به اينکه سابقه چنين رفتاري را نداشته از کميته انضباطي خواستيم تا او را ببخشد.

جعفري در مورد بازي با سپاهان در هفته سي ام ليگ برتر گفت: اگر مي خواهيم در کورس قهرماني بمانيم بايد اين بازي را ببريم. بازيکنان هم بابت اين مسابقه توجيه هستند. بايد از شرايط ميزباني خود نهايت استفاده را ببريم. از هواداران هم مي خواهيم مثل بازي با الجزيره که تيم را تنها نگذاشتند در اين مسابقه هم هميار تيم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها