کد خبر: ۱۲۰۹۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- بعد از گل غافلگیرکننده مس در وقت تلف‌شده و بردی که از دست پرسپولیس پرید، حرف‌های بازیکنان این تیم در میکسدزون خواندنی است.

نیلسون: یک لحظه توپ را ندیدم

نیلسون پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس عنوان کرد: در گل اول که دریافت کردم توپ را یک لحظه ندیدم و تعادل خود را از دست دادم و گل دوم هم در یک صحنه تک به تک گل دریافت کردم.

وی ادامه داد: مساوی تلخی بود و اصلا دوست ندارم درباره آن صحبت کنم ما پس از زدن گل دوم گل سوم را هم می‌زدیم تا همیشه اختلاف دو را حفظ کنیم تا باعث نشود در دقایق پایانی چنین اتفاقاتی رخ دهد و سه امتیاز را از دست بدهیم.

رضایی: همه چیز به یکباره عوض شد

غلامرضا رضایی پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس عنوان کرد: باید در این دیدار برنده می‌شدیم اما در وقت‌های اضافه غافلگیر شدیم و بازی به تساوی رسید. همه دیدید که با دل و جان برای سه امتیاز تلاش می‌کردیم.می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز را به دست آوریم و مقابل تیم خوب مس به برتری برسیم اما همه چیز یک‌باره عوض شد و تنها یک امتیاز از این بازی گرفتیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد درگیری‌اش با شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: من مشکلی با هیچکسی ندارم به هر حال فوتبال است و در چند صحنه برخورد به وجود می‌آید. نمی‌توانم اجازه دهم همه توپ‌ها را مدافع بزند. به هر حال این مسائل در فوتبال به وجود می‌آید اما من مشکل خاصی با کسی ندارم.

ماهینی: امیدمان به جام حذفی است

حسین ماهینی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل مس کرمان گفت: در دقایق پایانی مس فشار زیادی آورد و تلاش می‌کردیم نتیجه مسابقه را حفظ کنیم. بدشانسی در کارمان تاثیر گذاشت و گل خوردیم.برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فقط امیدمان به جام حذفی است. در این مسابقات چیزی برای از دست دادن نداریم و باید تلاش کنیم که در این رقابت‌ها به موفقیت برسیم.

ماهینی تاکید کرد: بازی متعادلی را دو تیم ارائه کردند که متاسفانه در زمانی گل خوردیم که فرصتی برای جبران نداشتیم.

سیدجلال: روز شیرین‌مان تلخ شد

سید ‌جلال حسینی پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: 10 مرتبه گفته‌ام باید یاد بگیریم فوتبال 90 دقیقه است و وقت اضافی نیز جزو مسابقه است. فکر کردیم بازی تمام شده و این باعث شد که اینچنین ضربه بخوریم و روز شیرین ما متاسفانه تلخ شود.

وی افزود: می‌خواستیم در این دیدار برنده شویم که روی یک اتفاق و حواس‌پرتی غافلگیر شدیم. بازی را تمام شده دانستیم که این بزرگترین اشتباه ما بود.در پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای بازی می‌کنند و این باعث شد تا بر تجربیاتمان افزوده شود تا در بازی‌های بعدی چنین اشتباهی را انجام ندهیم.

نوری: اگر بازی را تمام‌شده نمی‌دانستیم...

محمد نوری در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: همه غافلگیر شدیم. دوست ندارم در مورد بازی زیاد صحبت کنم اما دو بار از حریفمان جلو افتادیم که با گل پایانی همه چیز را از دست دادیم.

وی افزود: نتوانستیم از داشته‌هایمان استفاده کنیم و اگر بازی را تمام شده نمی‌دانستیم مطمئنا به پیروزی می‌رسیدیم.

حقیقی: در لیگ انگیزه‌مان کم است

رضا حقیقی پس از تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل مس عنوان کرد: بازی خوبی بود اما متاسفانه گل خوردن در دقیقه 94 چیزی به جز بدشانسی نیست. ما خوب بازی کردیم و با بدشانسی بازی به تساوی رسید.

وی درباره مصدومیتش خاطرنشان کرد: امیدوارم چیز خاصی نباشد. پزشک تیم می‌گوید بعید است مشکل بزرگی باشد اما در هر حال باید MRI گرفته شود تا در آن مورد صحبت کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در جام حذفی خاطرنشان کرد: جام حذفی شرایطش فرق می‌کند. شرایط جدول به گونه‌ای انگیزه بازیکنان را کم کرده است اما در جام حذفی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک جام بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها