کد خبر: ۱۲۰۸۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی به شکل گسترده در شبکه سینمای خانگی کشور توزیع شد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، «حسن داها» مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه ویدئو رسانه ایران با اعلام این خبر افزود: این شرکت در ادامه فعالیت‌های حمایتی خود از سینمای ایران و به عنوان هدیه نوروزی، فیلم سینمایی «روزهای زندگی» را به شکل گسترده با بسته بندی ویژه و درجه کیفی «الف» در شبکه نمایش خانگی توزیع کرد.
 
به گفته «داها» فیلم سینمایی «روزهای زندگی» هم اکنون در سوپرمارکتها، مراکز فروش محصولات فرهنگی و سایر فروشگاههای مجاز موجود بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به  مراکز مذکور نسبت به خرید این اثر برجسته اقدام کنند.
 
بر پایه این گزارش، «روزهای زندگی» با موضوع دفاع مقدس و نقش آفرینی بازی حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر کاندیدای دریافت 14 سیمرغ بلورین بود که از آن میان موفق به کسب 5 سیمرغ شده بود.
 
بنابراین گزارش، «روزهای زندگی» ماجرای زن و شوهری است که در جبهه جنوب و در بیمارستانی صحرایی مشغول خدمت هستند. امیرعلی و همسرش به دلیل سال‌ها کار در آنجا به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند، اما اعلام خبر آتش‌بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان،این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها