کد خبر: ۱۲۰۷۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
یکی از عکاسان و روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای طی کامنتی در فیس‌بوک شعار رسمی گروهک تروریستی منافقین که در پادگان اشرف توسط جانشین مریم رجوی صادر شده بود را بر زبان راند.
به گزارش 598 به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از آن‌که با اسناد غیر قابل انکار، حضور گروهک تروریستی منافقین در فتنه 88 بر ملا شد و بر همگان روشن شد که این فرقه تروریستی که سابقه طولانی در دشمنی با مردم ایران دارد از فرصت به وجود آمده سوء استفاده کرد و علاوه بر حضور عناصر آموزش‌دیده در پادگان‌های منافقین ـ که به قصد ترور و بمب‌گذاری به داخل کشور آمده بودند ـ تلاش کردند تا از ظرفیتی که از سال‌های پیش از فتنه در ارتباط ارگانیک و تشکیلاتی با برخی دانشجویان ایجاد کرده بودند، استفاده کنند. در همین راستا طی دستوری تشکیلاتی، دانشجویانی که دیگر عضوی از تشکیلات منافقین شده بودند، موظف بودند تا در پوشش فعالیت‌های به اصطلاح حقوق بشری برای این گروهک جاسوسی کرده و همچنین شعارهای آنان را در اغتشاشات و آشوب‌ها مطرح کنند.

یکی از این گروهک‌ها «کمیته گزارشگران حقوق بشر» بود که اعضای شورای مرکزی آن را منافقین و بهاییان تشکیل می‌دادند. این کمیته‌ی به اصطلاح گزارشگر، نقش اساسی در تولید لیست دروغین 72 کشته داشت که البته اندکی پس از انتشار این لیست افرادی که نامشان در لیست آمده بود یکی پس از دیگری زنده بودنشان مشخص شد.

اما پس از لو رفتن اعضای این شبکه تعدادی از آن‌ها از کشور گریختند. یکی از اعضای شورای مرکزی این کمیته از عوامل گروهک تروریستی منافقین است و اخیرا به بهانه قطعی VPN در ایران با انتشار مطلبی در فیس‌بوک از راه‌های برقراری ارتباط با عناصرشان در داخل کشور نوشته و از دوستان داخل کشورش خواسته تا راه‌های انتقال اخبار به داخل ایران را به وی بگویند. این عامل منافقین در ادامه با اشاره به فراری‌های پس از فتنه 88 که هنوز با عناصر داخل کشور در ارتباط هستند پیشنهاد می‌کند که اخبار و خطوط عملیاتی را به صورت فایل‌های RAR یا ZIP برای داخل کشور ارسال کنند.

علی کلایی +میرا قربانی فر 

در این میان واکنش یکی از عکاسان و روزنامه‌نگاران روزنامه‌های رنجیره‌ای جالب است. وی طی کامنتی در ذیل این مطلب شعار رسمی گروهک تروریستی منافقین را بر زبان می‌آورد. وی می‌نویسد: «ما فرزندان جنگیم!... بجنگ تا بجنگیم!». این شعار توسط صدیقه حسینی(جانشین مریم رجوی در اشرف) در پادگان اشرف صادر شده و اندکی بعد توسط همین عوامل فرقه منافقین به اغتشاشات فتنه 88 برده و بر زبان‌ فتنه‌گران نیز رانده شد.

لذا نهادهای مسئول باید با هوشیاری بیشتر از نفوذ عوامل و عناصر ضد انقلاب، منافقین و سلطنت‌طلبان در مطبوعات جلوگیری کنند. همان‌طور که در سال 1379 رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در جمع جوانان از روزنامه‌های زنجیره‌ای به عنوان پایگاه‌های دشمن یاد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها