کد خبر: ۱۲۰۶۹۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست استقلال مي گويد کار حنيف عمران‌زاده غير حرفه‌اي بوده و و کميته انضباطي درباره او تصميم گيري خواهد کرد.
ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي ديروز استقلال برابر العين گفت: خستگي بازي با تراکتور در ساق بازيکنان ما بود اما حضور هواداران،‌ غيرت بچه‌هاي استقلال و لطف خدا موجب شد تا سه امتياز را به دست آوريم. با تعويض‌هايي که کرديم شادابي را به تيم تزريق کرديم و توانستيم يکي از بهترين تيم‌هاي غرب آسيا را شکست دهيم.

او در پاسخ به اين مطلب که به نظر مي‌رسيد استقلال کمي در نيمه نخست کمي سردرگم بازي مي‌کند، گفت: سردرگمي استقلال به خاطر خستگي فرزاد حاتمي بود. وقتي که مهاجمتان خسته باشد يک سوم جلويي زمين را نمي‌توانيد خوب حفظ کنيد و اين مسئله مشکل ايجاد مي‌کند. ما خودمان هم فهميديم که حاتمي با وجود انگيزه زياد خسته است. به همين علت توپ را به خوبي نتوانستيم در کنترل بگيريم و او را تعويض کرديم و با تعويض او نيروي تيم افزايش پيدا کرد.

سرپرست استقلال در ادامه با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ افزود:‌ همه حرف ما همين است که اين خستگي به تيم ما لطمه مي‌زند. بازيکنان ما باز هم دوشنبه بايد غيرتشان را به کار بيندازند و بازي کنند. البته فوتبال ايراني همين است. فوتبالي که استاديوم ندارد و بازيکن حرفه‌اي ندارد. غير ازاين که بگويم با غيرت حاضر مي‌شوند چه چيزي مي‌توانم بگويم. من مطمئنم غيرت بازيکنان استقلال اين تيم را تا 28 اسفند مي‌کشاند. درباره بازي با سپاهان هم يک مسئله مديريتي است ولي مي خواهم بگويم فوتبال ملي ما از اين برنامه ريزي ضرر مي‌کند. اين بازيکنان ماشين نيستند. خسرو حيدري در بازي با تراکتور به خاطر يک پاس ساده عضله‌اش کش آمد. من بازي ديروز سپاهان را نديدم اما مطمئنم شکست اين تيم به خاطر خستگي بازيکنانش بوده است.

او درباره وضعيت عمران‌زاده گفت: فعلا کادر فني و شخص آقاي قلعه نويي صلاح ديده‌اند در تمرينات حاضر نشود. من صحنه را نديدم ولي کمک‌هاي آقاي قلعه‌نويي به من گفتند به جاي عمران‌زاده به موسوي بگو تا به ميدان بيايد. من فکر کردم تعويض تاکتيکي است که بعدا متوجه شدم اين گونه نبوده است و عمران‌زاده براي حضور در ميدان تمرد کرده. به نظرم جواني و عصبانيتش باعث شده اين کار را بکند.

ماجدي در ادامه درباره ناراحتي آرزه از تعويضش گفت: ما در رختکن هم به آرزه اولتيماتوم داديم که تکان دادن دست در زمان تعويض مي‌تواند تصور بدي براي تماشاگران ايجاد کند و ايشان هم مسئله را قبول کرد. ما در استقلال از اين کارها نداريم.

سرپرست استقلال در ادامه باز هم درباره وضعيت عمران‌زاده صحبت کرد و افزود: من پيش از اين هم گفتم فوتبال ما ايراني است و اين ايراني بودن فوتبال در همه مسائل خودش را نشان مي‌دهد. تيم العين چهار بازيکن در اختيار داشت که هفت ميليون يورو ارزش داشتند يا همان آقاي ژيان که چند ميليون يورو ارزش دارد. عمران‌زاده جواني وعصبانيت را چاشني کارش کرد که در فوتبال حرفه‌اي چنين مسئله‌اي وجود ندارد و در فوتبال حرفه‌اي بازيکن ريلکس است و از دقيقه يک تا 90 مجوزش دست مربي تيم است ولي در فوتبال ايراني هر دو مسائل فوق يعني جواني و عصبانيت گويا اجتناب‌ناپذير است. مطمئنا با عمران‌زاده برخورد مي‌کنيم. در حال حاضر عمران زاده با نظر شخصي قلعه نويي از تمرين محروم شده و در اختيار باشگاه است. آقاي فتح‌الله‌زاده و کميته انضباطي بايد صحبت کنند و در اين‌باره تصميم بگيرند. اميدوارم اين مسئله هر چه سريع‌تر به خوشي حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها