کد خبر: ۱۲۰۶۹۲
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
لوکا بوناچيچ در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس حوصله حرف زدن نداشت.
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان در نشست خبري پيش از بازي تيمش برابر پرسپوليس در هفته سي‌ام ليگ برتر اظهار کرد: مثل همه بازي‌ها آمده‌ايم که در اين بازي پيروز شويم و ديدار فردا با بازي‌هاي قبل براي ما هيچ فرقي ندارد.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: مصطفي شجاعي تنها غايب ما در اين بازي است که به دليل سه اخطاره بودن به اين بازي نمي‌رسد و او بهترين مهاجم ماست.

بوناچيچ که پاسخ همه سوال‌ها را پس از شنيدن صحبت خبرنگاران بدون فرصت دادن به مترجم جواب مي‌داد درباره هدف مس در اين فصل گفت: رتبه پنجم، ششم يا هفتم براي ما فرقي نمي‌کند و اين طور نيست که به دنبال اين باشيم که با پيروزي بر پرسپوليس به رتبه ششم برسيم. فقط تيم‌هاي اول تا سوم به آسيا مي‌روند و به غير از اين سه رتبه ديگر فرقي نمي‌کند در کجاي جدول باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که چه شناختي از پرسپوليس داريد گفت: پرسپوليس و آلومينيوم و ساير تيم‌ها همه مثل هم هستند!

سرمربي مس که به نظر مي‌رسيد چندان سرحال نيست درباره صحبت‌هايي که مبني بر ماندن او در فصل آينده در مس مطرح مي‌شود گفت: شايد مدير باشگاه چيزي گفته باشد اما من خبري ندارم. هر وقت فصل تمام شود درباره سال بعد با هم صحبت مي‌کنيم.

وي افزود: اگر تيم شما بازيکن خوب داشته باشد نتايج هم خوب مي‌شود. بدون بازيکن نمي‌شود کاري کرد. مس بازيکنان جوان زيادي مثل شجاعي و زنده‌روح دارد که در آينده مي‌توانند بدرخشند.

بوناچيچ در پايان در پاسخ به اين سوال که نشست‌هاي خبري‌تان به دليل نداشتن مترجم هم‌زبان با شما براي‌تان خسته کننده نشده است گفت: 10 روز است که مريض بوده‌ام و الان زياد حوصله حرف زدن ندارم. در نشست‌هاي قبلي به خوبي صحبت شما را متوجه مي‌شدم اما مريض که باشم مغزم زياد کار نمي‌کند و نمي‌توانم متوجه شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها