کد خبر: ۱۲۰۵۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
آیت‌الله سیداحمد خاتمی:
عضو خبرگان رهبری گفت: مسوولان همت کنند، بدحجابی مشکل حل نشدنی نیست و برای رفع این معضل ما معتقد به استفاده از زور نیستیم.
آیت الله "سید احمد خاتمی" در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برخی که در باب گسترش حجاب انگیزه زیادی ندارند، تا کسی دم از حجاب می زند می گویند اینها می خواهند با خشونت حجاب را برقرار کنند، این حرف تهمت است.

وی افزود: بنده از کسانی هستم که مکرر درباره حجاب صحبت کرده ام و یک ذره با خشونت موافق نیستم و اگر کسی این توجیه را داشته باشد، فردای قیامت جواب ندارد.

وی با بیان اینکه رها کردن این معضل کار درستی نیست، تصریح کرد: بدحجابی را باید با برنامه ریزی صحیح فرهنگی ریشه کن کرد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ما معتقد نیستیم که بدحجابان با اصل انقلاب مشکل دارند و امیدواریم فضای جامعه با اقدامات مناسب بهتر شود.

آیت الله خاتمی محیط سومین نمایشگاه کتاب حوزه را فضایی پاک توصیف کرد و گفت: همه شاهد بودیم که در نمایشگاه بین المللی کتاب اردیبهشت ماه تهران چه وضعیتی بود.

وی اضافه کرد: یقین دارم که مسوولان نیز وضعیت حجاب نمایشگاه تهران را نمی پسندند، ولی متاسفانه توجیه می کنند که از دست ما کاری برنمی آید.

وی تصریح کرد: من این توجیه را قبول ندارم و معتقدم با ورود انبوده نیروهای متدین، مذهبی و بسیجی و برخورد زیبا و متین می توان این مشکل را حل کرد.

نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از هشتم الی 15 اسفندماه در مجتمع امام خمینی از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20:30 پذیرای علاقه مندان می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها