کد خبر: ۱۲۰۴۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
سخنگوی دولت با بیان این که مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران قطعاً به واسطه رهبری است، اظهار داشت: دولت بازوی عملیاتی رهبری است که برای ایجاد امید در جامعه و تحقق اهداف رهبری، ایفای نقش می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از فارس دكتر غلامحسین الهام روز گذشته در چهارمین جشنواره رسانه و آموزش عالی گفت: مهم‌ترین رکن نظام، دولت است و کسانی که به دنبال تجزیه نظام و دوگانه‌سازی آن هستند، به بیراهه می‌روند.

دكتر الهام اظهار داشت: اگر بخواهیم شاخص‌های رشد و کارآمدی دولت‌های نهم و دهم را بیان کنیم، مشاهده می‌کنیم که تمرکز آن بر رشد علمی کشور است.

وی گفت: هرچند بدخواهان می‌خواهند این مباحث را به عنوان کارهای کارشناسی نشده جلوه دهند، اما تمرکز دولت در تولید علم برای ساختن کشور است و همه آمار و ارقام این موضوع را نشان می‌دهند که هنوز ظرفیت‌های زیادی در دانشگاه‌ها وجود دارد که نتوانستیم جواب آنها را بدهیم.

وی با بیان این‌که امروز دولت بیش از هر جای دیگر نیاز به افراد متخصص دارد، گفت: در نظام اجرایی ما نیز باید برای جذب افراد نخبه تلاش شود و کارمندان دولت را افرادی دارای مهارت‌های علمی تشکیل دهند. الهام افزود: این‌که برخی جلوی استخدام‌‌های دولت را می‌گیرند، یک اشتباه فاحش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها