کد خبر: ۱۲۰۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
کادر فني و بازيکنان تيم پاس با نوشتن نامه‌اي که به امضاي تک‌تک اعضاي تيم رسيده به دليل عدم پرداخت حقوق و مطالبات خود اعتصاب کردند و حواشي اين تيم را در سال 91 تکميل کردند.
بعد از تمرين روز گذشته کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال پاس همدان با نوشتن نامه‌اي اعتراض خود را به کادر مديريتي اين باشگاه اعلام کردند و تا زمان پرداخت مطالبات خود بر سر تمرينات اين تيم حاضر نخواهند شد.

به گزارش فارس ، در اين نامه که به امضاي تک‌تک اعضاي تيم فوتبال بزرگسالان پاس همدان رسيده، به دليل عدم تحقق قول‌هاي کادر مديريتي باشگاه مبني بر پرداخت حقوق، حق‌الزحمه و مبالغ قرارداد‌هاي خود در طول فصل از حضور در تمرينات تيم براي سه هفته باقي مانده رقابت‌هاي ليگ دسته اول کشور خودداري خواهند کرد و دست به اعتصاب زدند.

طبق برنامه تمريني اعلام شده از سوي کادر فني قرار بود که بازيکنان اين تيم تا روز 27 اسفندماه در تمرينات حضور داشته باشند و تا روز چهارم فروردين در تعطيلات باشند.

همچنين قرار بر اين بود که براي بازي برابر مس رفسنجان از چهارم فروردين تمرينات خود را آغاز کنند که با اين اوضاع عملاً مشخص نيست چه آينده‌اي براي تيم پاس همدان متصور شود.

تيم فوتبال پاس همدان تا پايان هفته بيست و سوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور با 38 امتياز در رده پنجم جدول گروه ب قرار گرفته است و در آخرين ديدار خانگي خود برابر تيم قعرنشين يادآوران شلمچه با نتيجه يک بر صفر پيروز شده بود.

طبق برنامه، روز 10 فروردين‌ماه 91 اين تيم بايد برابر تيم مس رفسنجان به ميدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها