کد خبر: ۱۲۰۲۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
معاون اول رئیس جمهوری گفت: صدا و سیما آنقدر مصاحبه‏های مختلف درباره کاهش بهای خودرو پخش کرد که کار دولت در این زمینه به طور کل گم شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا رحیمی در جمع خبرنگاران در حاشیه حضور در پارک فناوری پردیس اظهار داشت: برای مردم در همه حوزه‏ها خبرهای مسرت‏بخشی داریم.

وی ادامه داد: برخی مواقع بعضی‏ها مسائل را خراب می‏کنند و با گفت‏و‏گوهای گوناگون راه را برای تشخیص مردم دشوار می‏سازند؛ مانند کاری که رادیو و تلویزیون انجام داد.

رحیمی اضافه کرد: روز گذشته اعلام کردیم که قیمت خودرو از 500 تا چهار میلیون تومان با توافق خودروسازان کاهش می‏یابد.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: در این میان، یکی گفت که این طرح برای شب عید است؛ دیگری اعلام کرد این مهم برای همیشه است؛ برخی گفتند چرا افزایش قیمت حاصل شد که بخواهیم ارزان کنید.

وی ادامه داد: صدا و سیما با مصاحبه‏ های مختلف راه را گم کرد؛ نگذاشتند مردم بدانند که ما چه تصمیماتی در این زمینه اتخاذ کرده‏ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
اقای رحیمی شما چنان قیمت گذاری کردید که انگار سر جالیز است وبعد هم منت سر مردم که شب عید است وبه مردم کمک کنید...چند ماه است میخواهند قیمت گذاری کنند حالا که قرار شده شورای رقابت با توجه به نظر کارشناسی واسناد ارایه شده خودرو سازان قیمتها اعلام شود جناب رحیمی یاد شب عید مردم می افتدواز سر لطف منت سر مردم میگذارد ودر دقایق بایانی نرخ اعلام میکند..کارتان بو دار است بودار چیز دیگری درمورد مردم فکر نکنید...مردم بهتر از جناب عالی میفهمند فقط نجیبند....
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
آقاي دكتر رحيمي خداوكيلي ارزش مردم همين قدر بود. خودرويي كه به يك باره بيش از 2 برابر گران شد بايد پانصد هزار تومان (حال يا كمي كمتر يا بيشتر) كاهش قيمت داشته باشه. خواهشاً خودتان را جاي مردم بگذاريد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها