کد خبر: ۱۲۰۲۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
هزاران نفر از کارگران آسیایی پروژه توسعه فرودگاه مسقط پایتخت سلطان نشین عمان اعتصاب کردند.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، مسئولان و کارکنان شرکت "بی.ای.بی" اعلام کردند که هزاران کارگر آسیایی طرح توسعه فرودگاه مسقط امروز سه شنبه دست از کار کشیدند و خواهان تقویت تدابیر ایمنی در فرودگاه شدند زیرا یکی از همکاران آنها در نتیجه بروز حادثه ای جان خود را از دست داد.

به احتمال زیاد، اعتصاب کارگران اهل جنوب آسیا باعث تاخیر بیشتر در قرارداد ایجاد یک سالن جدید در فرودگاه مسقط خواهد شد که ارزش آن یک ملیارد و هشتصد میلیون دلار است.

دولت عمان این پروژه را در سال 2010 میلادی به شرکت "بی.ای.بی" اعطا کرد که یک پروژه مشترک بین شرکت بکتل آمریکا و انکا ترکیه می باشد.

کارکنان و مسئولان شرکت بی.ای.بی گفتند که یک کارگر هندی ساعات پایانی روز دوشنبه زیر چرخ های اتوبوس شرکت جان خود را از دست داد.

موهان رامان از کارگران شرکت بی.ای.بی گفت: ما امروز به سرکار نخواهیم رفت تا اینکه شرکت بازنگری در تدابیر و اقدامات ایمنی محل کار ما را تضمین کند.

یک مسئول شرکت که خواست نامش فاش نشود، گفت: ما 10 هزار کارگر داریم که اکثر آنها اعتصاب کرده اند و معیارهای ایمنی را برای تضمین تکرار نشدن اینگونه حوادث بهبود می بخشیم.

قرار بود اساسا توسعه فرودگاه تا پایان سال جاری میلادی پایان یابد اما مسئولان سال گذشته میلادی گفتند که پیش بینی می شود که تکمیل کار با فرارسیدن پایان سال 2014 میلادی انجام گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها