کد خبر: ۱۲۰۲۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) تاکید کرد که جانبداری آشکار آمریکا از رژیم صهیونیستی باعث شده است که واشنگتن نتواند نقش میانجی بی‌طرف را در روند سازش ایفا کند.

به گزارش598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، «جمیل شحاده» در دیدار با رهبران گروه‌های فلسطینی در غزه گفت: آمریکا از اعمال فشار بر اسرائیل عاجز است و حتی از اسرائیل حمایت مطلق به عمل می‌آورد.

وی اشاره کرد که آنها امید زیادی به سفر «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا به منطقه ندارند و راه تحقق امنیت و ثبات در منطقه، به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین است و اینکه به این ملت حق بازگشت و تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس داده شود.

شحاده که دبیر کل جبهه عربی-فلسطینی است، تاکید کرد که رژیم اشغالگر به شهرک‌سازی و یهودی‌سازی قدس ادامه می‌دهد و سیاست‌های این رژیم هر فرصتی برای تحقق صلح در منطقه را به نابودی می‌کشاند.

وی خواستار افزایش مقاومت مردمی در مقابله با اشغالگران و سیاست‌های آن مبنی بر یهودی‌سازی قدس و تحمیل واقعیت‌ها شد و افزود که اسرائیل با لجبازی خود منطقه را به خشونت خواهد کشاند زیرا ملت فلسطین هرگز در مقابل جنایت‌ها و تجاوزات اسرائیل دست بسته نخواهد ماند.

شحاده مشارکت مردمی گسترده در فعالیت‌های یاری اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیوینستی را ستود و بر ادامه راه آنها و افزایش مقاومت مردمی در مقابله با اشغالگران و سیاست‌های جائرانه آنها تاکید کرد.

وی در ادامه بر ضرورت تسریع در روند اجرای توافقنامه آشتی و تشکیل دولت و برگزاری انتخابات تاکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها