کد خبر: ۱۲۰۱۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - محمدرضا خلعتبری معتقد است نمی توان از حالا قهرمان لیگ برتر را پیش بینی کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ بازیكن سپاهان تاکید می کند که شانس استقلال، سپاهان و تراکتورسازی برای به دست آوردن قهرمانی برابر است. او در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل الغرافه قطر به سوالات پاسخ می دهد، خلعتبری امیدوار است که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم سابقش گلزنی کند و برای این بازی انگیزه های زیادی دارد.
در مورد بازی با الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟
شرایط تیم ما بد نیست و آماده دیدار با الغرافه هستیم. بازی بسیار سختی در قطر داریم. آنها بازی اول را واگذار کردند و به دنبال جبران آن شکست هستند. با این حال انتظارات از سپاهان بالاست و امیدوارم بازی قابل قبولی را انجام دهیم.
چقدر از الغرافه شناخت دارید؟
هنوز که فیلم بازی های الغرافه را ندیده ایم ولی این کار را در قطر انجام خواهیم داد. من قبلا در این تیم بازی کردم و تا حدودی از آنها شناخت دارم. الغرافه چند بازیکن خوب خارجی دارد که می توان به برشیانو، جبرئیل سیسه و نه نه اشاره کرد. با این حال آقای کرانچار هم نقاط ضعف و قوت حریف را می داند و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.
فکر نمی کنی مهار جبرئیل سیسه و نه نه سخت باشد؟
آنها واقعا مهاجمان خطرناکی هستند. سیسه در تیم ملی فرانسه بازی کرده و نه نه هم آقای گل این کشور بوده است. آنها دروازه بان تیم ملی را هم در اختیار دارند و چند بازیکن ملی پوش هم در خط دفاع و هافبک دارند. ما واقعا بازی سختی در پیش داریم.
به نظر می رسد مقابل تیم سابقت خیلی انگیزه داشته باشی؟
از لحاظ فوتبالی حضور در الغرافه برای من خوب نبود ولی این چیزها در فوتبال عادی است و ممکن است یک بازیکن در تیم موفق نباشد. من اصلا بابت این موضوع ناراحت نیستم و دیدید که پس رفتن به لیگ امارات عملکرد خوبی داشتم. من تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا بهترین بازی را به نمایش بگذارم.
قول گلزنی می دهی؟
موفقیت سپاهان از گلزنی من مهمتر است ولی خیلی دوست دارم به الغرافه گل بزنم. اگر در ترکیب باشم نهایت تلاش خود را انجام خواهم داد.
راستی چرا در لیگ قهرمانان شماره 99 را برتن می کنی؟
من شماره 9 را دوست دارم ولی وقتی به سپاهان آمدم این شماره در اختیار مهدی جعفرپور بود. در لیگ برتر نمی توانیم شماره ای بالاتر از 40 بپوشیم ولی در لیگ قهرمان آسیا این امکان وجود دارد و من شماره 99 را انتخاب کردم.
مثل این که گفته بودی جواهیر سوکای به تو پاس نمی دهد؟
من هرگز چنین حرفی نزده بودم و هر اتفاقی بیفتد به دلیل شرایط مسابقه است. اتفاقا سوکای در بازی با صبا یک پاس خوب به من داد که دروازه بان حریف ضربه ام را به خوبی گرفت. من از گلزنی سوکای خوشحال می شوم و دوست دارم بهترین پاس ها را به او بدهم.
خیلی ها معتقدند شانس قهرمانی استقلال از بقیه مدعیان بیشتر است. نظر خودت چیست؟
بهتر است فعلا روی لیگ قهرمان آسیا تمرکز کنیم ولی به نظر من شانس 3 تیم بالای جدول برابر است و البته فولاد خوزستان هم شانس دارد.
برخی از بازیکنان لیگ در مصاحبه های خود می گویند که سپاهان بهترین تیم لیگ برتر است. نظر تو چیست؟
ما واقعا تیم خوبی داریم ولی در بعضی از بازی ها اشتباهاتی داشتیم یا این که به خاطر اشتباهات داوری ضربه دیدیم. ما مقابل تیم هایی مثل نفت آبادان، صبا، آلومینیوم هرمزگان، تراکتورسازی و سایپا نباید به سادگی امتیاز از دست می دادیم و در بعضی از بازی ها حقمان باخت نبود.
چند درصداحتمال می دهید قهرمان شوید؟
من معتقدم همه چیز دست خودمان است و کسی نمی تواند برای سپاهان سرنوشت را تعیین کند. ما دو بازی با استقلال و تراکتورسازی داریم که حریف مستقیم سپاهان هستند و برای این که به قهرمانی برسیم باید عرضه شکست دادن این دو تیم را داشته باشیم.
دوست داری فصل بعد هم در سپاهان بمانی؟
قرارداد من امسال تمام می شود و اگر باشگاه سپاهان مرا بخواهد با کمال میل در خدمت هستم. من چند سال در اصفهان زندگی کردم و از اینجا به تیم ملی رسیدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها