کد خبر: ۱۲۰۰۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه بار دیگر ضمن ابراز نگرانی نسبت به ادامه ناآرامی‌ها در این کشور اعلام کرد، سوریه در صورت عدم دستیابی به راهکاری مسالمت آمیز به وضعیت بدتر از کشور سومالی دچار خواهد شد.

به گزارش598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه روز دوشنبه در پی نشستش با وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل اعلام کرد: در صورتی که درباره راهکار مسالمت آمیز برای پایان بحران سوریه که در حال حاضر مهمترین مساله جهان امروز است، دست نیابیم این کشور به وضعیتی بدتر از سومالی دچار خواهد شد.

وی افزود: همانطور که قبلا گفتم اگر به راهکار مسالمت آمیز توافقی و سیاسی برای سوریه دست نیابیم سوریه به وضعیتی مشابه و یا حتی بسیار بدتر از سومالی دچار خواهد شد.

الابراهیمی ادامه داد: من امروز به اینجا آمده‌ام تا از وزیران خارجه کشورهای اروپایی و جامعه جهانی بخواهم تا همه ابزار لازم را برای رسیدن به راهکاری مسالمت آمیز در خصوص سوریه به کار بندند.

پیشتر نیز الابراهیمی مکررا با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت سوریه اعلام کرده بود، وضعیت سوریه در صورت ادامه بحران در این کشور به وضعیت سومالی دچار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها