کد خبر: ۱۲۰۰۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ شرايط تيم‌ها در بالاي جدول بسيار نزديک به يکديگر است و حق اشتباه نداريم.
حسين ابن قاسم در مورد پيروزي 4 بر يک مقابل گهر دورود گفت: در دقيقه 3 بازي مقابل گهر دورود غافلگير شديم و دروازه‌مان خيلي زود باز شد اما در ادامه بازيکنانمان خيلي زود به خودشان آمدند و توانستند شرايط را به سود خود بازگردانند. با به ثمر رساندن 4 گل برد شيريني به دست آورديم و به شرايط خودمان در جدول بهبود بخشيديم.

به گزارش فارس ، وي در مورد ديدار مقابل فجر سپاسي در هفته سي‌ام ليگ برتر عنوان کرد: فجر سپاسي تيم بسيار خوبي است. با توجه به شرايطي که در جدول داريم ديگر نبايد اشتباه کنيم. زمان زيادي تا پايان فصل باقي نمانده و کوچکترين اشتباه باعث مي شود جايگاهمان را از دست بدهيم. در فاصله بين 2 مسابقه تمرينات خوبي انجام داديم و بدون مصدوم و محروم به ديدار فجرسپاسي مي رويم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اينکه آيا تيمش مي تواند سهميه آسيا را کسب کند، خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را در اين راستا به کار مي گيريم و روي توانايي آقاي فرکي حساب باز کرديم. تمام رقبايمان با يکديگر بازي دارند و اين باعث مي شود که امتياز از دست بدهند. خودمان هم با استقلال بازي داريم. اگر قدر امتيازاتمان را بدانيم مطمئنا کسب سهميه ليگ قهرمانان دور از دسترس نيست و مي توانيم به اين امر نايل شويم.

ابن قاسم در مورد شرايط مالي فولاد خوزستان گفت: ديروز بخشي از قرارداد بازيکنان را پرداخت کرديم و طبق قانون کارمان تا به اين جا خيلي دقيق پيش مي رود. بازيکنان حدود 70 تا 72 درصد از قرارداد خود را دريافت کردند و تيم از اين لحاظ شرايط خوبي دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها