کد خبر: ۱۲۰۰۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
نژاد فلاح مي‌گويد خبرهاي منتشر شده مبني بر خارج شدن پرسپوليس از ليگ برتر فقط در حد يک اعتراض بوده است. او اين اظهار نظر رويانيان را منطقي ندانست.
مدير کل تربيت بدني ورزش استان تهران در پاسخ به اين سوال که جريان خروج پرسپوليس از ليگ که توسط محمد رويانيان اعلام شده بود، به کجا رسيد، گفت: اين اظهارات رويانيان يک نوع اعتراض تلقي مي‌شود و ما اين مساله را باور نداريم. اگر چه ممکن است حرف‌هايي داشته باشيم، ولي نمي‌توان به خاطر اشتباه‌هاي داوري از ليگ کنار بکشيم. اظهار نظر رويانيان منطقي نيست و ما براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا و موفقيت در جام حذفي مبارزه مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا ، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که بدهي 270 هزار دلاري وينگادا را چگونه پرداخت خواهيد کرد؟ يادآور شد: به هر حال اين بدهي است که ما بايد به آن را بپردازيم.

در واکنش به اين اظهار نظر، خبرنگار ايسنا پرسيد گويا رويانيان براي گرفتن ارز دولتي به رييس جمهور نامه زده است و با اين وجود قولي براي تامين اين ارز به وي داده نشده است، تصريح کرد: تاکنون چطور منابع مورد نياز را تامين کرديم، از اين پس هم به همان شکل قبلي اين اعتبار را تهيه خواهيم کرد.

مدير کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با دلايل اختلافش با محمد رضا طالقاني بر سر رفتن رييس هيات کشتي پهلواني تهران، خاطر نشان کرد: حق پيشنهاد روساي هيات‌ها با اداره کل استان است، اما پيشنهاد دهنده در اين مورد فدراسيون زورخانه‌اي بود. آنها جاي‌شان را با ما عوض کردند و گزينه مورد نظرشان را پيشنهاد دادند! طالقاني انسان خاصي است و به او ارادت داريم و کمک کرديم که به هدفش برسد.

وي در واکنش به اين اظهار نظر که شنيده مي‌شود شما در هيات‌هاي استان تهران اعمال نفوذ مي‌کنيد و گزينه‌هاي مورد نظرتان را که ورزشي نيستند را پيشنهاد مي‌دهيد، تصريح کرد: هفت – هشت ماه پيش انتخابات کشتي – پهلواني تهران برگزار شد. ما بايد حداقل مقاومت را مي‌کرديم. فکر نمي‌کرديم طالقاني اين موضوع را رسانه‌اي کند. او عجله کرد. در نهايت با تعاملي که صورت گرفت گزينه پيشنهادي طالقاني در هيات تهران منصوب شد.

مدير کل ورزش و جوانان استان تهران درباره ايجاد تغيير در هيات قايقراني استان تهران نيز گفت: اين هيات با سرپرست اداره مي‌شد. دوران سرپرستي هم طولاني شده بود. ما بايد به گزينه مشترکي مي‌رسيديم. سرپرست سابق، دبير فدراسيون شد و سلمان خدادادي نيز که بيش از پنج دوره سابقه حضور در مجلس را دارد به عنوان رييس جديد هيات منصوب شد. خدادادي روابط خوبي با من و اسبقيان دارد و صاحب نفوذ است.

نژاد فلاح با بيان اين که وضعيت مالي ما مطلوب نيست، اضافه کرد: وضعيت مالي ما در حدي است که فقط اموراتمان را بگذرانيم. سال 91 سال اقتصادي خوبي براي هيچ دستگاهي نبود. فقط براي گذراندن کارهاي جاري مناسب بود. اميدوارم که سال آينده جبران شود. البته اين اميد هم هست که دولت و مجلس به خاطر بهبود وضعيت پرسنل که حداقل دريافتي را نداشتند در روزهاي پاياني سال اعتباري را اختصاص دهد. ما بسيار شرمنده هستيم و اميدواريم که گشايشي صورت بگيرد تا حقوق پرسنل را بپردازيم.

وي در پايان با اشاره به برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره فرهنگي – ورزشي فجر در پايتخت گفت: در اين جشنواره برترين‌ها انتخاب و معرفي شدند. کار عظيمي در تهران و شهرستان‌ها صورت گرفت که در حد المپياد بود. خوشبختانه مسئولان استان و شهرستان‌ها هم همکاري خوبي داشتند تا بتوانيم اين رويداد بزرگ را برگزار کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها