کد خبر: ۱۱۹۹۰۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم پرسپولیس گفت:فکر کنم وسط مسابقه بود که در برخی سکوها شعار پرسپولیس بسته دیگه،غیرتتو نشون بده را سر داده بودند.

رضا حقیقی درباره اینکه چرا در بازی پرسپولیس مقابل راه آهن به سمت دایی نرفت عنوان کرد:من عادت دارم قبل از مسابقات به سمت  مربیانی بروم  که با آنها کار کرده ام .احترام دایی به عنوان بزرگتر این فوتبال واجب است و او افتخار فوتبال ماست اما فکر نمی کنم دلیلی داشت که قبل از بازی به سمتش بروم.همانطور که گفتم دلیلش فقط این بود که من افتخار شاگردی ایشان را در گذشته نداشته ام.من سوال می کنم اگر در بازی پرسپولیس با تراکتور من به سمت اولیویرا نروم ،حرف و حدیث پیش می آید؟یا اگر در فجر بودم،این قدر روی رفتار من همه ریز می شدند؟

 

وی ادامه داد:جالب اینجاست برخی به من گفتند که با دایی مشکل داشتم که به سمتش نرفتم در حالیکه خدا می داند چنین بحثی صحت ندارد.چطور ممکن است با مربی که کار نکرده ام مشکل داشته باشم؟من همه این شایعات را تکذیب می کنم و برای دایی احترام قائل هستم.

 

حقیقی درباره بازی پرسپولیس با راه آهن بیان کرد:خیلی بد بود در مسابقه ای که شما 8 موقعیت عالی برای زدن گل دارید،ببازید.به منزل که رفتم فیلم مسابقه را دیدم و باز هم حسرت خوردم.کلا در تیم های قبلی که بودم پس از باخت،شب را سخت می گذراندم و بازی راه آهن هم همین اتفاق برایم افتاد.ما در برخی مسابقات بد بودیم و بردیم و اگر در آن بازی ها می باختیم زیاد ایرادی نداشت اما در این مسابقه که خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم حیف شد که بازی را واگذار کردیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا به نظرش این تیم شانش کسب سهمیه از لیگ برتر برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است یا نه عنون کرد:ما 15 امتیاز در پیش داریم و این امتیازات می تواند شرایط را برای ما تغییر بدهد.البته کار خیلی سخت شده است اما هنوز امیدواریم و می خواهیم به خاطر هواداران در این 5 مسابقه نهایت امتیازات را بگیریم.

 

حقیقی درباره اظهارنظر مهدی مهدوی کیا که گفته بود استقلال قهرمان لیگ برتر می شود اظهار داشت:به نظرم بین استقلال و سپاهان یک تیم قهرمان لیگ برتر می شود.البته شانس استقلال بیشتر از سپاهان است.تراکتور هم روی کاغذ شانس دارد ولی من هم شانس استقلال را بیشتر می دانم.

 

وی درباره اینکه آیا صدای اعتراض هواداران پرسپولیس پس از بازی با راه آهن را شنید یا نه گفت:من آخر بازی چیزی نشنیدم اما فکر کنم وسط مسابقه بود که در برخی سکوها شعار پرسپولیس بسته دیگه،غیرتتو نشون بده را سر داده بودند.به نظرم هوادار همیشه حق دارد.تیم که می بازد،کل تیم مقصرند.از من بازیکن اصلی تا نیمکت نشین و حتی بازیکنی که در 18 نفر هم نبوده است.همه ما باختیم. اینکه در 14 بازی بدون باخت پیش رفته بودیم،یک اتفاق مهم بود و باید تلاش کنیم در جام حذفی و ادامه لیگ برتر نتایج خوبمان را تکرار کنیم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها