کد خبر: ۱۱۹۸۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: به جاي محروميت استقلال از انجام بازي بدون تماشاگر بازي ما مقابل آنها را در ورزشگاه خرم‌آباد برگزار کنند.

علي قرايي در مورد شکست 4 بر يک تيمش مقابل فولاد گفت: بازي را بسيار خوب آغاز کرديم و توان گل‌زنيمان را در همان ابتدا نشان داديم اما فولاد از جواني خط دفاع ما که ميانگين سنيش به 25 سال هم نمي‌رسيد استفاده کرد و با استفاده از عمق خط دفاعي و ارائه يک بازي سرعتي توانست نتيجه مطلوبي را به دست آورد. همانطور که مايلي‌کهن به عنوان مسئول فني تيممان اعلام کرد، بضاعتمان همين است.

به گزارش فارس،وي افزود: کميته انضباطي به دليل اتفاقاتي که بعد از بازي مقابل پرسپوليس افتاد و داور بدون هيچ دليلي و اينکه صحنه را ديده باشد کاردوست را اخراج کرد، او را از انجام ديدار مقابل فولاد محروم کرد. در اين ارتباط هيچ حرفي نزديم اما گهر در قعر جدول حضور دارد و تيمي است که با سه چرخ حرکت مي‌کند. هيچ انعطافي مقابل ما به خرج نمي‌دهد و بدون گذشت هافبکمان را محروم کردند. در حاليکه اصلاً اثبات نشده آيا کاردوست مرتکب اشتباهي شده است يا نه. اين محروميت به تيم ما آسيب زد و در شرايطي که تيم ما با مشکلات زيادي روبروست اين موضوع هم بر آن اضافه شد.

قائم‌مقام گهر دورود در مورد محروميت هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه در ديدار مقابل اين تيم اظهار داشت: متأسفانه کميته انضباطي برخورد دوگانه‌اي دارد. امسال اگر هيچ جامي نگيريم تلاشمان اين است که جام اخلاق را به دست بياوريم. هواداران استقلال در ديدار مقابل تراکتورسازي رکورد بي‌احترامي به مديرعامل را شکستند و از قبل از مسابقه عليه آقاي جعفري بارها شعار دادند.

وي افزود: مظفري‌زاده داوري اصيل و غيروابسته است. او برهاني را به دليل خطايي که انجام داد اخراج کرد. متأسفانه بعد از اين اتفاق هواداران استقلال کم نگذاشتند و بي‌احترامي‌ زيادي عليه دوار انجام دادند. حتي ديديد که داور نمي‌خواست نيمه دوم را قضاوت کند. تماشاگران ما هيچگاه بي‌احترامي نکردند با رأيي که کميته انضباطي داده آنها که مي‌خواستند به ورزشگاه بيايند و تيمشان را مقابل استقلال تشويق کنند محروم شدند.

قرايي تأکيد کرد:‌محروميت هواداران استقلال به ما ربطي ندارد در بازي دور رفت ميزباني ما ناديده گرفته شد و در اين ديدار هم کميته انضباطي هواداران استقلال را محروم کرده که ما نيز متضرر شديم. حقي است که نبايد از ما گرفته شود. پيشنهاد مي‌کنيم به جاي انجام بازي بدون تماشگر در ورزشگاه آزادي بازي برگشت ما با استقلال در دورود نه بلکه در خرم‌آباد که ورزشگاه مناسبي دارد برگزار شود تا هواداران دو تيم اين بازي را نظاره کنند. هواداران ما شخصيت بالا و فرهنگشان را در مسابقات امسال نشان دادند و اميدوارم که کميته انضباطي با تصميمش باعث نشود که ضرر کنيم چرا که اينگونه محروميت‌ها نشان داده تأثيرگذار نيست.

وي افزود: راه‌آهن در ورزشگاه آزادي توانست مقابل هواداران پرسپوليس را شکست دهد. بايد به موضوع هواداران توجه بيشتري شود و در اين ارتباط تصميم درستي اتخاذ شود.

قرايي در مورد شرايط گهردورود گفت: ليگ ايران بسيار پوياست و پيشرفت خوبي داشته است. کم کردن تيم‌هاي ليگ هيچ کمکي به فوتبالمان نمي‌کند و تنها برآورد آن کم گرفته شدن توليد بازيکن است. هميشه اعلام کردند که نياز پدر توليد است، تيم‌هايي که رو به سوي حرفه‌اي شدندند و در حال پيشرفت هستند بايد در ليگ برتر حضور پيدا کنند تا از منفعت تلاش آنها فوتبال ايران بهره‌برداري کند فکر نمي‌کنم کم شدن ليگ‌هاي برتري کمکي به فوتبال ايران بکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها