کد خبر: ۱۱۹۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: مصدوميت حيدري و رحمتي تنها نگراني استقلال در بازي با العين است.
ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در بازي با العين مي‌خواهيم از امتياز ميزباني حداکثر استفاده را ببريم و براي اين بازي کاملا آماده‌ايم. مصدوميت خسرو حيدري و مهدي رحمتي تنها نگراني ما است. در بازي با تراکتورسازي هواداران استقلال جاي خالي آرش برهاني را بعد از اخراج پر کردند.

به گزارش فارس،وي در مورد ديدار با العين گفت: ما استقلال هستيم و از بزرگان آسياT مي‌خواهيم در اين بازي پيروز شويم.

ماجدي در مورد اينکه سرپرست العين گفته است در بازي با تيم‌هاي ايراني مشکل داريم، گفت: من اين مسئله را قبول ندارم ايراني‌ها به ميهمان‌نوازي مشهور هستند.

سرپرست استقلال در مورد جلسه‌اي که روز گذشته در باشگاه استقلال در مورد آراي کميته انضباطي در باشگاه تشکيل شد، اظهار داشت: من تا پايان جلسه نبودم ولي اميدوارم با اين همه محروميتي که در نظر گرفته‌اند تضمين بدهند که در آينده ديگر اتفاقي نيفتد. جرم بالايي براي آرش برهاني در نظر گرفته‌اند. قابل قبول هم نيست که اين همه هواداران را بخواهند محروم کنند.

ماجدي در مورد اينکه بعد از بخشش گل‌محمدي استقلال هم انتظار دارد که بازيکنانش بخشيده شوند، گفت: ما به دنبال اين نيستيم که بگوييم براي ديگران چه کار کرده‌اند بلکه معتقديم جرايمي که براي بازيکنان و باشگاه استقلال در نظر گرفته شده‌ بيش از حد معمول است. با محروميتي که براي بازيکنان در نظر گرفته شده، به آرش برهاني ضربه نمي‌زنند بلکه يک تيم را زير سؤال مي‌برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها